شیروان استقبال خوبی در زمینه چاپ داشته است

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: هم اکنون با حمایت دولت، استقبال خوبی در زمینه توسعه صنعت چاپ در این خطه وجود دارد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: تعداد چاپخانه های شیروان افزایش داشته است چرا که با حمایت دولت استقبال خوبی در زمینه توسعه صنعت چاپ در این خطه وجود دارد.

 

 

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیان کرد: تعداد چاپخانه‌های این شهرستان از سال ۹۲ تاکنون با افزایش سه برابری به ۱۲ چاپخانه رسیده است.

 

 

عباسپور عنوان کرد: موسسات انتشاراتی دارای مجوز نیز از ۲ مورد سال ۹۲ هم اکنون به چهار مورد افزایش یافته است.

 

 

وی همچنین عنوان کرد: این شهرستان در دولت تدبیر و امید صاحب سینما و تماشاخانه خانه تخصصی شد که سالن سینما در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر شیروان با ۳۰۰ صندلی به بهره برداری رسید و مجتمع پردیس سینمایی امید نیز با سه سالن و ظرفیت ۳۰۰ صندلی در دست ساخت است.

 

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان تصریح کرد: عملیات پردیس سینمایی امید شیروان که مهرماه امسال با اعتبار اولیه ۱۲ میلیارد ریال از محل منابع سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور و سازمان سینمایی آغاز شده، هم اکنون ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که طی ۶ ماه باید به اتمام برسد.

 

 

عباسپور با اشاره به دیگر اقدامات ارزنده این دولت در بخش فرهنگ و هنر شیروان خاطرنشان کرد: در این دولت پنج آموزشگاه آزاد موسیقی  و چهار موسسه قرآنی ایجاد شد.

 

 

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان به عنوان دومین منطقه پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1008221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha