۴۴۷ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: ۴۴۷ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام توسط استاندارد طی سال جاری انجام شده است.

«مهناز همتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با اشاره به افزایش میزان بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای صنفی از ابتدای امسال تاکنون، اظهار کرد: در نه ماهه ابتدای امسال ۳ هزار و ۴۴۸ بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی و صنفی توسط کارشناسان این اداره کل انجام شده است.

 

وی افزود: ۴۴۷ مورد از مجموع بازرسی‌ها و نمونه‌برداری‌های انجام شده طی این مدت، مربوط به نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش سطح استان بوده که از این واحدها ۴۵۰ مورد نیز بازرسی صورت گرفته است.

 

مدیرکل استاندارد ایلام در توضیح طرح طاها نیز گفت: از دیگر اقدامات این اداره کل انجام طرح کشوری و سراسری طاها(طرح اجرای هماهنگ استاندارد) است که واحدهای صنفی سطح بازار، جامعه هدف کارشناسان استاندارد را تشکیل می دهند.

 

وی در این راستا تاکید کرد: در همین مدت دو هزار و ۵۵۱ مورد بازرسی و نمونه‌برداری نیز از واحدهای صنفی استان انجام شده است.

 

همتی در پایان خاطرنشان کرد: هدف آن است که با بازرسی‌ها و نمونه‌برداری‌هایی که از واحدهای تولیدی و اصناف انجام می‌شود، شهروندان با اطمینان خاطر بیشتری از کالاها و خدمات استاندارد بهره‌ ببرند و به محض مشاهده مراتب غیر استاندارد، مورد را از طریق سامانه پیامکی، ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ سامانه ارزیابی شکایات اداره استاندارد  ایلام، اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 1008272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha