کلیپ گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) با عنوان «منجی عالم» منتشر شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: کلیپ گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) با عنوان «منجی عالم» در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به یاد دانشمند شهید محسن فخری زاده، شهدای مقاومت و شهدای قره باغ منتشر شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلیپ گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) با عنوان «منجی عالم» در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به یاد دانشمند شهید محسن فخری زاده، شهدای مقاومت و شهدای قره باغ منتشر شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این کار هنری گروه سرود اعضای کانون به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) تقدیم شد.

 

وی افزود: شاعر این اثر مهدی میرزارسول زاده، آهنگساز امین رسولی و رهبر گروه نیز عرفان محرمی بود که به سفارش سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل تهیه و منتشر شد.

 

جبارزاده خاطر نشان کرد: این گروه سرود از سال 94 به صورت حرفه ای تاکنون در بسیاری از برنامه های کشوری و استانی مشارکت داشته اند و حتی در برنامه های میدانی و زنده تلویزیونی نیز به اجرای برنامه پرداخته اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) یادآور شد: هم اکنون این گروه در بین 40 تا 45 نفر از سنین مختلف هستند که به تناسب هر برنامه و سرود در برنامه ها مشارکت می کنند.

 

جبارزاده تاکید کرد: امیدواریم با حمایت سازمان ها و نهادها بتوانیم کلیپ های بیشتری در موضوع های انقلابی، مذهبی و قرآنی تهیه و منتشر کنیم.

 

کد خبر 1008277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha