پروژه‌های زیر ۵۰۰ میلیون ریال در دهه فجر تجمیعی افتتاح شود

سیدمحمدی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که کمتر از ۵۰ میلیون تومان هزینه برده است به صورت مجزا وارد جدول برنامه‌های دهه فجر شهرستان نشود گفت: پروژه‌های مذکور به صورت تجمیعی و به صورت نمادین افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» ظهر امروز(یکشنبه، 7دی) در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت ایام‌الله‌ دهه فجر که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: در آستانه چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم که باید با پشت سر گذاشتن موانع طعم شیرین خدمت‌رسانی را به مردم عرضه کرد.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه بزرگداشت دهه فجر از جهات مختلف مهم است افزود: بسیاری از تحریم‌ها و صحبت‌هایی که توسط دشمنان انقلاب عرضه می‌شود برای این است که مردم را ناامید کنند که ما باید با تلاش دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیشتر تبیین کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه با خدمات‌رسانی مطلوب، میزان وابستگی مردم به انقلاب بیشتر نشان داده شود و انسجام انقلاب اسلامی را به منصه ضهور برسانیم گفت: ایام‌الله دهه فجر جشن بزرگ ملی و تحولی که این انقلاب توانسته در جهان به جا بگذارد است.

 

سیدمحمدی با بیان به اینکه وظیفه ما در برگزاری جشن‌های انقلاب و انتقال این شیرینی‌ها و یادمان‌های شیرین به نسل جدید دوچندان است تصریح کرد: اگر چه ایامی که در آن قرار داریم به لحاظ ویروس کرونا ویژه است اما امیدواریم تا جشن انقلاب فضای آماده‌ای برای مشارکت مردم در این جشن‌ها داشته باشیم.

 

فرماندار صومعه‌سرا با تاکید به اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های قابل افتتاح را تا دهم دی ماه به فرمانداری اعلام کنند خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که کمتر از 50 میلیون تومان هزینه برده است به صورت مجزا وارد جدول برنامه‌های دهه فجر شهرستان نشود.

 

وی با تاکید به اینکه پروژه‌های مذکور به صورت تجمیعی و به صورت نمادین افتتاح شود اظهار کرد: در پروژه‌های افتتاحی، پروژه تکراری وجود نداشته باشد.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر ستادهای فرعی در بخش‌ها توسط بخشداری‌ها برگزار شود افزود: برای برنامه‌های دهه فجر باید 12 کارگروه در سطح شهرستان برنامه‌ریزی شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا با تاکید به اینکه مسئولان در فضاسازی ایام دهه فجر مشارکت جدی داشته باشند گفت: وقتی وارد یک شهر و روستا می‌شویم باید فضا به واسطه تزئینات و ... نشان دهنده جشن باشد.

 

وی با بیان اینکه باید در فضای مجازی و تبلیغات میدانی تلاش زیادی در این راستا داشته باشیم تا حق این ایام را ادا کنیم تصریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر دستگاه‌ها فرصتی برای بیان خدمات در طی یک سال گذشته دارند.

 

سیدمحمدی خاطرنشان کرد: هر قدر خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌ها بیشتر بیان شود میزان اعتماد و مشارکت مردم بیشتر می‌شود و امید در جامعه افزایش می‌یابد.

کد خبر 1008317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha