برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت به صورت مجازی در سنقر و کلیایی

مرتضوی، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای محدودیت ها، برنامه های گرامیداشت ایام دهه بصیرت در شهرستان با محوریت رسانه ها، فضای مجازی و همچنین آذین بندی و فضاسازی سطح شهر انجام خواهد شد.

 

غلامرضا مرتضوی فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نامگذاری این ایام به نام «دهه بصیرت و میثاق با ولایت» انجام و شعار محوری «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» برای آن انتخاب شده است.  

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون هیچگونه تصمیمی برای برگزاری حضوری مراسم دهه بصیرت اعلام نشده و تنها در صورت تغییر شرایط و طبق نظر کارشناسان بهداشت و درمان میتوانیم مراسمات را به صورت حضوری برگزار کنیم.

 

فرماندار سنقروکلیایی با اشاره به نامگذاری و عناوین هفته بصیرت، افزود: ولایتمداری، حماسه عاشورایی؛ بصیرت، اتحاد ملی، عبور از فتنه ها، بصیرت، خواص، پیروزی از ولایت؛ بصیرت، ادیان الهی، آمادگی برای طلوع خورشید، ولایت عظمی؛ بصیرت، ملت حسینی، مکتب شهید سلیمانی؛ بصیرت، تولی و تبری، بیداری اسلامی؛ بصیرت، استکبارستیزی، مقابله با نفوذ؛ بصیرت، تکریم سردار دل ها، بزرگترین بدرقه جهانی؛ بصیرت، محکومیت تروریسم دولتی، جهاد هسته ای و دفاعی؛ بصیرت، اقتدار ملی سیلی به شیطان بزرگ و بصیرت، غیرت دینی، لحظه شناسی است.

 

مرتضوی تصریح کرد: ایام الله دهه بصیرت شامل مناسبت های حماسه ٩دی، اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حمله شجاعانه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد، اربعین ترور دانشمند هسته ای کشور شهید محسن فخری زاده، سالگرد قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ و مهمتر از همه، همزمانی این دهه با ایام فاطمیه است نامیده شده و در تاریخ ایران ماندگار شده است.

 

 

کد خبر 1008335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha