جانبازان سندهای افتخار و مظهر استقامت کشور هستند

جاویدان، از جانبازان به عنوان سندهای افتخار، اقتدار و مظهر استقامت کشور و جامعه یاد کرد و گفت: انها شهدای زنده ای هستند که تداوم راهشان باعث افزایش قدرت کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با جمعی از جانبازان سرافراز کرمانشاه اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی یکی از قدرت های بزرگ منطقه و جهان است. 

 

وی خاطر نشان کرد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایتکار به هر تلاشی دست زده و به هر حربه ای متوصل شدند تا بتوانند استقامت ملت ایران را در هم شکسته و بازهم بر این کشور حکمرانی کنند اما هر بار ناکام تر از گذشته میدان را ترک کردند. 

 

 جاویدان تصریح کرد: یکی از مهمترین دلایل شکست دشمنان جاری بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، ملت بزرگ و آزاده ایران برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال سرزمینی خود شهدای بسیاری را تقدیم کردند تا این کشور و انقلاب به دست نااهلان نیفتد. 
 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در همان آغازین سال های پیروزی انقلاب، دشمنان با تجهیز رژیم بعثی عراقف جنگ نابرابری را با ایران آغاز کردند اما نتیجه هشت سال دفاع مقدس دقیقا خلاف آنچه که آنها انتظارش را داشتند رقم خورد و کشورمان به برکت جانفشانی شهدای والامقام و جانبازان سرافراز شکستی تاریخی به رژیم بعثی و اربابانش که در راس آنها آمریکا قرار داشت، تحمیل کردند. 

 

وی اظهار کرد: شهدای گرانقدر جان پاک خود و جانبازان عزیز هم سلامتیشان را در راه اسلام و انقلاب با خداوند متعال معامله کردند تا سعادت دنیا و آخرت را کسب و به قهرمانان همیشگی این سرزمین تبدیل شوند. 

 

جاویدان در پایان بر حل مشکلات جانبازان سرافزار و خانواده های صبور آنها تاکید کرد و گفت: انتظامی استان کرمانشاه در هر شرایطی خود را موظف به خدمت به آنها دانسته و از هیچ کمکی برای این عزیزان دریغ نمی کند

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان این دیدارها با اهدای لوح و هدیه از جانبازان سرافراز و خانواده های آنان تجلیل کرد.

کد خبر 1008377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha