اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم جامعه المصطفی العالمیه نشانه عجز و استیصال آمریکاست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن تحریم جامعه المصطفی العالمیه توسط وزارت خزانه داری آمریکا گفت: این تحریم نشان دهنده عجز و استیصال دولت آمریکاست.

حجت الاسلام جواد نیک بین در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم نهاد علمی و حوزوی جامعه المصطفی العالمیه گفت: هر شهر و یا نهادی که در کشور ما مفید، استکبارستیز و کار برای مملکت، انقلاب و نظام و اسلام انجام دهد، مورد تحریم آمریکا قرار می گیرد.

 

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از تحریم شهدای هسته ای ما تا نهادهای انقلابی و تاثیرگذاری همانند سپاه که برای کشور مفیدند، مورد تحریم آمریکا قرار گرفته اند و در حال حاضر نیز نهاد علمی ای همانند جامعه المصطفی العالمیه را مورد تحریم قرار داده اند. اینکه آنها جامعه المصطفی العالمیه را تحریم کردند حکایت از مفید بودن جامعه الصمطفی دارد.

 

وی تصریح کرد: اتفاقا این تحریم باعث می شود که پیشرفت جامعه المصطفی العالمیه روز به روز بیشتر شود و قطعا در آینده شاهد پیشرفت های علمی و فرهنگی بیشتری از این نهاد خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: علم ستیزان و مخالفان تعالی بشریت با این تحریم نشان دادند که خواستار پیشرفت علمی و آموزشی در دنیا نیستند و این تحریم نشانه عجز و استیصال آنها در برابر پیشرفت های علمی و فرهنگی مردم ایران است.

 

حجت الاسلام نیک بین تصریح کرد: ما این اقدام را جاهلانه و غیر اخلاقی می دانیم و به شدت آن را محکوم می کنیم.

 

کد خبر 1008380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha