۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی‌بضاعت اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد از اهدای ۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت به همت خیرین و اعضای این کانون خبر داد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت به همت خیرین و اعضای این کانون اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: این طرح با هدف حمایت از دانش آموزان نیازمند روستا اجرا شد و امیدواریم با این حرکت فرهنگی بتوانیم روحیه تحصیلی این دانش آموزان را افزایش دهیم.

 

وی اعلام داشت: علاوه بر این حرکت فرهنگی از دانش آموزان موفق روستا نیز به صورت حضوری در نماز جماعت با حضور امام جماعت مسجد جامع روستا تقدیر و تکریم شد.

 

 

محرمی ادامه داد: برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور دانش آموزان و اهالی روستا به نیت شادی روح پرفتوح سردار شهید سلیمانی از دیگر برنامه های معنوی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد آن سردار بزرگوار بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم هستند باید در راستای حمایت از آنها گام برداشت و تاکنون در بین این دانش آموزان لوازم التحریر و وسایل مورد نیاز تحصیلی نیز توزیع شده است.

 

محرمی بیان کرد: این طرح در راستای اجرای طرح «ایران قوی» صورت گرفته است و با همت تلاش اعضای کانون در سایر رواق های این طرح نیز مشارکت خوب خواهیم داشت.

 

شایان ذکر است این سومین کانون فرهنگی هنری روستایی در استان اردبیل است که از ابتدای سال تحصیلی جاری برای دانش آموزان نیازمند خود تبلت اهدا کرده است.

کد خبر 1008405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha