کوهنوردان باشگاه آبشار به ارتفاعات ستوم آستارا صعود کردند

کوهنوردان باشگاه آبشار آستارا با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید خلیل ساسانیان، به ارتفاعات ستوم این شهرستان صعود کردند.

«وحید خاصی پور» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: ۲۴ نفر از کوهنوردان باشگاه آبشار آستارا به سرپرستی علی ملالی به ارتفاعات ستوم روستای مشند بخش مرکزی شهرستان آستارا صعود کردند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان اینکه این صعود زمستانی کوهنوردان باشگاه آبشار با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید خلیل ساسانیان از شهدای دوران دفاع مقدس انجام شد، افزود: این کوهنوردان پس از فتح قله ستوم، با نثار فاتحه به روح مطهر شهدا، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر فراز این قله خواستار شدند.

 

وی با اشاره به اينكه شهدا با تقديم جان های خودشان استقلال و آزادی را برای كشور ما به ارمغان آوردند، تصریح كرد: بايد مرام، روش و مسلک شهدا چراغ راه ورزشكاران باشد.

 

خاصی پور با بیان اینکه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا باعث تداوم راه انقلاب می شود، گفت: جامعه ای كه در آن فرهنگ ايثار و شهادت نفوذ كرده باشد همواره در مسير رشد و تعالی حركت می كند.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا افزود: باید برای ادامه راه شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود.

 

خاصی پور آموزش مکتب سلیمانی را چراغ هدایت نسل های آینده دانست و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در جامعه اسلامی به قدری تاثیرگذار بود که تمامی آحاد جامعه به این شهید بدهکار هستند و آرامشی که در جامعه اسلامی ایجاد شده به برکت تلاش ها و رشادت های شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت است.

کد خبر 1008414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha