کمک مومنانه به نیازمندان در اولویت برنامه های ایام فاطمیه 

محمد مهدوی گفت:کمک مومنانه به نیازمندان در اولویت برنامه های کانون در ایام فاطمیه قرار دارد و به همین منظور ۷۰ سبد غذایی هر یک به ارزش ۱۵۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: کمک مومنانه به نیازمندان در اولویت برنامه های کانون در ایام فاطمیه قرار دارد و به همین منظور ۷۰ سبد غذایی هر یک به ارزش ۱۵۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: یکی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام، اجرای طرح اطعام نیازمندان است و در همین راستا روزانه غذای نذری پخت شده و درب منازل نیازمندان تحویل می شود.



وی بیان کرد: علاوه بر این نیز با هدف حفظ سلامت نیازمندان، تعداد ۳ هزار عدد ماسک و ۷۰ پک بهداشتی شامل اقلامی همچون صابون، مایع دستشویی و مواد ضدعفونی کننده در بین خانواده های بی سرپرست و ایتام توزیع می شود.



مهدوی تاکید کرد: کمک های مومنانه خیرین و مردم توسط بچه های مسجدی کانون با حفظ کرامت نیازمندان درب منازل آنها تحویل می شود و امیدواریم با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) با اقدامات جهادی بتوانیم باری از دوش خانواده های نیازمند برداریم.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ابراز کرد: برگزاری مراسم عزاداری به مدت ۳ شب از دیگر برنامه های کانون است که از امشب به مدت ۳ شب با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



وی اظهار کرد: همچنین مسجد، محله، معابر سطح شهر به همت بچه های مسجدی کانون متناسب با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، سیاه پوش شد.



مهدوی ادامه داد: هم زمان با دهه اول فاطمیه طرح ختم مجازی قرآن کریم هدیه به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود بنابراین شرکت کنندگان در این طرح، روزانه یک جزء از قرآن کریم را در منازل خود تلاوت کرده و شماره آن جزء را در گروه مجازی کانون اعلام می کنند.



مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: برنامه های ایام فاطمیه با هدف بزرگداشت این دهه و احیای فرهنگ فاطمی در جامعه اجرا می شوند.

کد خبر 1008429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha