خدمات سردار دل ها برای اهل‌سنت بر هیچ کس پوشیده نیست

مولوی عاشوری گفت: برای سردار سلیمانی شیعه و اهل سنت هیچ تفاوتی نداشت، در جاهایی که این عزیز عمر خود را سپری کرده است اکثریت جمعیت آن را اهل سنت تشکیل می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عمرمحمد عاشوری» امروز (7 دی) در جلسه مشترک اساتید شیعه و سنی خراسان جنوبی که با موضوع « تبیین نقش سردار سلیمانی در تقریب و مقابله با جریان های افراطی» برگزار شد، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از همان اوایل برای ضربه زدن به انقلاب به هر راهی متوسل می‌شدند و برای ضربه زدن به انقلاب به دنبال ایجاد فضای رعب و وحشت در بین مردم بودند.

 

وی با بیان اینکه دشمن از همان ابتدای انقلاب به مردم القا می‌کرد که این انقلاب نمی‌تواند مشکلات شمارا حل کند و به جایی نخواهد رسید، گفت: دشمنان از همان ابتدای انقلاب در گوش مردم می‌خواندند که انقلاب شما را به جایی نخواهد رساند، لذا وقتی دشمن فهمید که مردم در سایه انقلاب به یک ثبات و آرامش رسیدند، جنگ تحمیلی را هشت سال بر مردم تحمیل کرد و پس از آن با تحریم‌های ناجوانمردانه سعی در ضربه زدن به انقلاب و مردم داشت.

 

این عالم اهل سنت با بیان اینکه تحریم‌های ظالمانه‌ دشمنان باعث به نتیجه رسیدن اهداف آنها نخواهد شد، افزود: ملت ایران هرگز عزت خود را فدای سودهای زودگذر و دنیایی نکردند و نخواهند کرد.

 

مولوی عاشوری با اشاره به شرایط سخت قبل از انقلاب و مشکلات فراوان مردم در آن دوران، گفت: قبل از انقلاب شرایط نابسامان و ظالمانه‌ای توسط حکومت طاغوت بر مردم حاکم بود، لذا مردم انقلاب کردند و با شعار استقلال آزادی طاغوت را از کشور بیرون کردند و تصمیم گرفت روی پای خود بایستد.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران باید عزیز باشند و سایه هیچ ابرقدرتی روی سر آنها نباشد، اظهارداشت: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که هدف نهایی انقلاب تشکیل تمدن ناب اسلامی است و باید نظام اثبات کند که چنانچه اسلام بر مسند قدرت بنشیند می تواند عدالت و برابری را در دنیا حاکم کند و حکومتش از نوع عادلانه خواهد بود که ان شاء الله به این مهم خواهیم رسید.

 

استاد حوزه علمیه اهل سنت با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تاکنون در زمینه‌های مختلف علمی، هسته‌ای، نظامی و دفاعی در سال‌های اخیر دستاوردهای بزرگی را کسب کرده است، گفت: دشمن برای این‌که بتواند جلوی فعالیت‌های کشور را بگیرند، دست به اقدامات سخیف مانند ترور شخصیت‌ها و مهره‌های مؤثر در انقلاب زد و  شخصیت‌هایی که در گام دوم انقلاب می تواند تلاش و زحمات آن‌ها برای انقلاب سرنوشت‌ساز باشد را ترور کرد.

 

مولوی عاشوری با اشاره به نزدیک شدن به سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی، گفت: شهادت سردار دلها توسط دشمنان از باب انفعال دشمن بوده است، دشمن فهمیده که ملت ایران دنبال پیشرفت است برای همین نخبه های مختلف کشور را ترور می کند.

 

آمریکا رو به افول است

وی با بیان اینکه خود دشمنان در رسانه های خود اذعان دارند که در ده سال آینده آمریکا دیگر قدرتی نخواهد داشت و قدرت جمهوری اسلامی ایران از این‌که امروز هست فراتر خواهد رفت، افزود: شهید سلیمانی از شخصیت‌هایی بودند که قاطبه ملت ایران او را دوست دارند چون شخصیتی بود که نه‌تنها برای ایران تلاش کرد؛ بلکه در جهان اسلام زحماتی را متحمل شد.

 

این عالم اهل سنت با بیان اینکه زحمات سردار سلیمانی از چشم هیچ‌کس پوشیده نیست، گفت: این شهید عزیز هرجا ندای مظلومی بلند می‌شد؛ آن‌جا بود، لبنان، فلسطین، عراق و سوریه همه جا حضور داشت و برای او دین و مذهب مردم هیچ فرقی نمی‌کرد و برای فریادرسی مظلومین همه جا حضور داشت.

 

مولوی عاشوری با تاکید بر اینکه برای سردار سلیمانی شیعه و سنی هیچ تفاوتی نداشت و در جاهایی که این عزیز عمر خود را سپری کرده است اکثریت آن را اهل سنت تشکیل می‌دادند، گفت: شیعه و سنی هیچ تفاوتی برای او نداشت این شخصیت‌ها برای ماندگاری انقلاب بسیار مؤثر و مفیدند برای همین دشمن دست به ترور آنها می زند.

 

وی گفت: دشمن به زعم و گمان خودش با برداشتن چند شخصیت می‌خواهد کار پیشرفت انقلاب را متوقف کند اما کور خوانده است هر شخصیتی را که ترور کنند افراد دیگر جای او را پر می‌کنند.

 

 

 

کد خبر 1008451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha