انسجام ایجاد شده توسط شهید سلیمانی مصداق بارز ایام الله است

مصباح نژاد با اشاره به اینکه شهادت حاج قاسم یکی از آیات الهی است، گفت: انسجام ایجاد شده توسط شهید سلیمانی مصداق بارز ایام الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «ناصر مصباح نژاد» عصر امروز (7 دی ماه) به مناسبت فرارسیدن یکمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: خدا را شاکریم که در این شرایط سخت کرونایی توفیق حیات و خدمت به مردم را داده است.

 

امام جمعه سی سخت ضمن گرامی داشت ایام الله های پیش رو، اظهار کرد: شهادت بانوی دو عالم که حجت خداوند بر عالمیان است را در پیش داریم که تسلیت عرض می کنم.

 

وی سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی چهره شاخص و بین المللی مقاومت و همرزمش شهید ابومهدی المهندس را تسلیت گفت و ادامه داد: این شهدای بزرگوار شر داعش را از سر دنیای اسلام و جهان کوتاه کردند.

 

حجت الاسلام مصباح نژاد با بیان اینکه خط مبارزه با طاغوت از زمان حضرت موسی (ع) تاکنون ادامه دارد، یادآور شد: انسجامی که شهید سلیمانی به وجود آورد مصداق بارز ایام الله است.

 

امام جمعه سی سخت شهادت حاج قاسم سلیمانی را یکی از آیات الهی دانست و اضافه کرد: شهادت ایشان انقلاب را زنده کرد، مسیر حق و باطل را برای کسانی که ابهام داشتند روشن کرد و ماهیت دشمن را نشان داد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه گاهی اوقات جامعه خفته را سخنرانی و موعظه بیدار نمی کند، ولی شهادت حاج قاسم باعث روشن شدن راه شد، گفت: این شهید بزرگوار هم با همه وجود به انقلاب خدمت کرد و هم با خون خود انقلاب را بیمه کرد.

 

حجت الاسلام مصباح نژاد با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم راه را از بیراهه نشان داد و مانند ستاره ای در شب برای نسل جدید می درخشد، خاطرنشان کرد: شهید فخری زاده نیز مظلومانه شهید شد و این شهادت، استمرار راه حاج قاسم و در مسیر حق بود.

 

امام جمعه سی سخت ضمن تاکید بر اینکه امروز در شرایط خطیری قرار داریم و باید این مسیر را با بصیرت و صبر پشت سر بگذاریم، اظهار کرد: ما باید پیشتاز در کمک رسانی باشیم، همان طور که سپاه و بسیج نشان داد در کنار مردم هستیم، باید تلاش کنیم به فضل الهی این انقلاب و این پرچم را به سر منزل مقصود برسانیم.

 

وی تاکید کرد: در سخنرانی های شهید سلیمانی که بنگریم، می بینیم خداوند چنان بصیرتی در سایه تقوا و اخلاص به ایشان داده بود که نشان دهنده ارادت وی به اهل بیت و ائمه اطهار علیهم السلام بود.

کد خبر 1008547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha