۶ قطعه سرود معروف انقلاب اسلامی بازخوانی می‌شود

کامل گلباغی با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره سراسری «سرودِ صدای انقلاب» بین کانون‌های مساجد استان کردستان گفت: ۶ قطعه سرود معروف انقلاب اسلامی بازخوانی می‌شود.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: جشنواره سراسری سرود انقلاب به صورت غیرحضوری و به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت انقلاب اسلامی ایران اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اعلام شده است، افزود: بازخوانی ۶ قطعه از سرودهای انقلابی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

وی اعلام کرد: «به لاله در خون خفته»، «بوی گل سوسن و یاسمن آید»، «بهمن خونین جاویدان»، «الله الله»، «بهاران خجسته باد» و «ای ایران» سرودهایی است که علاقمندان با بازخوانی آنها می‌توانند در جشنواره سرود شرکت کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان ایجاد شور و نشاط در دهه فجر، ایجاد و تقویت روحیه انقلابی و انگیزه‌های حماسی در گروه سنی نوجوانان به عنوان آینده‌سازان انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره سرود بیان کرد.

 

گلباغی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در قالب گروه سرود بازخوانی و با مراجعه به سامانه مجازی بچه‌های مسجد در جشنواره سرود صدای انقلاب شرکت کنند.

 

وی اعلام کرد: شرکت کنندگان باید آیین‌نامه شرکت در جشنواره را در سایت بچه‌های مساجد مطالعه و آثار خود را براساس آئین نامه ارسال کنند.

 

وی گفت: آثار ارسالی به جشنواره سرود صدای انقلاب می‌تواند به صورت بی‌کلام و یا با کلام و به دو شیوه‌ی صحنه‌ای و میدانی ارسال شود.

 

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال آثار به ستادهای استانی سوم اسفندماه امسال است.

کد خبر 1008553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha