۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

حجت الاسلام فاطمی نیا، بر ضرورت گرامیداشت حماسه ۹ دی و انتقال پیام ۹دی به نسل امروز گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام«محسن فاطمی نیا»، امروز(8دی) در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر، سالگرد شهید سلیمانی و 9 دی اظهار داشت: مراسم نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهربه صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

امام جمعه رومشکان گفت: تمام ادارات سطح این شهر در رابطه با ایام الله دهه فجر متناسب با این ایام در سردرب اداره خود به نصب بنر اقدام کنند.

 

وی دهه 9 دی را روز بصیرت و میثاق با ولایت خواند و افزود: مردم با حضور به موقع در صحنه و خلق حماسه 9 دی فتنه دشمن در سال 88 را خاموش کردند.

 

حجت‌الاسلام فاطمی نیا عنوان داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی در شرایط فعلی همچون شهادت امام حسین(ع) که حزن انگیز و ناراحت کننده است، ولی باعث زنده شدن اسلام شد.

 

وی بیان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی سبب اتحاد و همدلی بین آحاد مردم و تقویت جبهه مقاومت و افول استکبار جهانی شد.

 

امام جمعه رومشکان ادامه داد: تشییع جنازه میلیونی حاج قاسم و در نوع خود بی نظیر بود و نشان داد که در جبهه نرم افزاری دشمن شکست خورده است.

 

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم یک مکتب است و در دهه بصیرت که همراه با شهادت سردار سلیمانی شده است، با زنده نگه داشتن این مکتب به زنده نگه داشتن اسلامی می انجامد.

کد خبر 1008685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha