پویش تعمیر منازل محرومین در خراسان شمالی اجرا می شود

دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان شمالی از اجرای پویش تعمیر منازل محرومین در استان خبر داد.

«محمد اکبرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: در ادامه فعالیت های حمایت از محرومان از سوی آستان قدس رضوی، پویش تعمیر منازل محرومین در کشور آغاز شده که در این راستا این طرح در استان خراسان شمالی نیز آغاز می شود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی در خراسان شمالی افزود: این فعالیت در رأس فعالیت‌های بسیاری از کانون‌های محله‌ای قرار خواهد گرفت. 

 

وی با اشاره به اینکه طبق ابلاغیه آستان قدس رضوی محور اصلی فعالیت‌های دفاتر شهرستانی، کانون‌های محله‌ای هستند و به‌ همین علت باید در هر کانون محله‌ای، نماینده‌ای از کانون‌های تخصصی حضور داشته ‌باشد، تصریح کرد: این پویش از اولویت های فعالیت‌ کانون‌های خادمیاری طی روزهای آینده خواهد بود.

 

اکبرزاده خاطرنشان کرد: در پویش تعمیر منازل محرومین، تعمیر حداقل یک منزل خانواده های محروم توسط خادمیاران رضوی در هر شهرستان استان در عرصه های عمرانی، کاشیکاری و سرامیک، گازکشی داخلی، مرمت و بازسازی و گچ کاری اجرا می شود.

 

وی افزود: برای اجرای این طرح از ظرفیت خادمیاران عرصه بنایی، گچ کاری، لوله کشی و همچنین استادکاران خادمیار کمک گرفته می شود و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به رابطین شهرستان ها مراجعه کنند.

کد خبر 1008689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha