دومین دوره جشنواره ادبی چله شعر برگزار می‌شود

دومین دوره جشنواره ادبی چله شعر به همت انجمن شعر جوان اهواز با همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، دومین دوره جشنواره ادبی چله شعر در بخش‌های شعر، متن (نثر) ادبی و بخش ویژه طنز به همت انجمن شعر جوان اهواز با همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار می‌شود.

 

کلیه علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به موارد زیر نسبت به ارسال آثار خود با محوریت یلدا، زمستان و موضوعات مرتبط با آن به ایمیل: chelleh1397@gmail.com یا شماره واتساپ:  ۹۲۱۷۰۷۴۵۶۶ اقدام کنند.

 

در بخش شعر تمام قالب‌های شعری اعم از کلاسیک و نوین مورد پذیرش است و هر شخص می‌تواند یک الی سه اثر برای جشنواره ارسال کند.

 

در متن (نثر) ادبی متن ارسالی باید از لحاظ فرم و محتوا دارای ارزش ادبی باشد و بیش از ۲۵۰ کلمه نباشد. همچنین عدم رعایت نکات املائی و دستوری در متن موجب حذف متن از روند داوری خواهد شد.

 

بخش ویژه طنز با توجه به شرایط دشوار حاصل از اپیدمی کرونا و نیاز جامعه به نشاط، امسال به جشنواره اضافه شده و هر شرکت‌کننده می‌تواند یک تا سه اثر طنز (شعر یا متن) را با توجه به شرایط بخش‌های یک و ۲ ارسال کند و آثار طنز نباید خارج از چارچوب ادب، موازین و قوانین عرفی و شرعی باشد.

 

مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه است و در هر بخش به سه برگزیده از خانواده بزرگ نفت و یک برگزیده آزاد جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد. تاریخ، محل و نحوه برگزاری اختتامیه با توجه به شرایط اپیدمی کرونا متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 1008763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha