باید به تاسی از حضرت زهرا سلام الله علیها برای ولایت هزینه کرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با اشاره به اینکه وقتی حضرت زهرا (س) ولایت امام علی را در خطر دید با تمام وجود از ولایت امیرالمومنین (ع) دفاع کرد؛ گفت: مانند حضرت فاطمه زهرا (س) از ولایت دفاع کنیم.

حجت الاسلام مرتضی جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) افزود: امسال ایام فاطمیه مصادف با ۹ دی شده و این روز یک برکت و تلفیقی از ولایت پذیری و تجدید میثاق با ولایت است.

 

 

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان افزود:  بزرگترین هنر حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت بود تا جایگاه ولایت حفظ شود و ۹ دی در تاریخ ایران به تجدید میثاق با ولایت ثبت شده است؛ سال ۸۸ تمام تلاش دشمن در راستای از بین بردن ولایت بود که حرکت مردم و دفاع جانانه آن ها در این دوره آخرالزمان باعث شکست دشمن شد اگر میثاق با ولایت نبود کشور دچار آسیب های عدیده ای می شد.

 

 

حضرت زهرا (س) بصیرت خود را حفظ کرد

 

وی ادامه داد: دوّمین جنبه شخصیتی آن حضرت این است از زمان رحلت پیامبر دیگر با فتنه گران زمان خود آشتی نکرد و بصیرت خود را حفظ کرد و دشمنانی که به حریم ولایت امیرالمومنین(ع) تجاوز کردند را نپذیرفت و حتی دستور داد قبرش پنهان بماند تا دشمنان ندانند.

 

 

 

وی ادامه داد: در جامعه امروزی هم کسانی پیدا شدند که در مجاری قانون حرکت نکردند و با دشمن پیمان بستند و موجب ایجاد فتنه شدند  آن ها فکر می‌کردند غربی ‌ها دوست آن ها هستند در حالی که غربی ها و دشمن برای نابودی ایران اسلامی تلاش دارند.

 

 

 

حجت الاسلام جمالی افزود: مردم این را از یاد نبرند که فتنه گران چه خیانتی کردند و با تبلیغات دشمن، خیانت او به فراموشی سپرده نشود خیانتی که در فتنه ۸۸ شد امّا ۹ دی حضور ملت در صحنه نشان دهنده ایستادگی ملّت پای ولایت و دفاع از ولایت است؛ همانطور که  امام سجاد علیه السلام می فرمایند" ولایت مثل کعبه می ماند که مردم دور آن می چرخند " لذا  مردم هم در ۹ دی ثابت کردند که با ولایت هستند و از او پیروی می کنند.

 

 

 

جمالی خاطرنشان کرد: در دوره آخرالزمان پیروی از ولایت و پای ولایت ماندن مهم است پای ولایت ماندن هزینه دارد؛ همان طور که حضرت زهرا سلام الله علیها دست از ولایت بر نداشت و از ولایت امیرالمومنین (ع) در برابر دشمن دفاع کرد و مورد آزار و اذیت و  بی مهری قرار گرفت ما نیز پای ولایت بایستیم و به مانند حضرت زهرا (س) از ولایت دفاع و بصیرت خود را حفظ کنیم.

 

 

 

وی گفت: دوستداران اهل بیت بدانند که برای دفاع از ولایت باید هزینه کرد هرچند این هزینه ها سیاسی، اقتصادی و  تحریم ها و تحلیل های دشمن باشد؛ به تعبیر قرآن پیروزی با حزب الله و دوستداران خدا است.

کد خبر 1008782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha