اعلام پیروزی یکی از نامزدها قبل از شمارش آراء انتخابات مهمترین دلیل پیدایش فتنه ۸۸ بود

حجت الاسلام محمد حسنی گفت: اعلام پیروزی یکی از نامزدها قبل از شمارش آراء و عدم تمکین در برابر قانون بعد از شکست در انتخابات مهمترین دلیل پیدایش فتنه ۸۸ بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام  عباس محمدحسنی، در مراسم گرامیداشت سالروز ٩ دی ماه روز بصیرت و میثاق دیگر بار ملت با ولایت که با حضور امیر سرتیپ صباحی فرد و فرماندهان مناطق مختلف این نیرو به صورت برخط برگزار شد؛ گفت: درست است که فتنه گران فرصت سوزی زیادی کردند و هزینه های فراوانی رو دست ملت گذاشتند اما خروش خودجوش و بصیرتمندانه مردم در مقابله با فتنه گران توطئه آنها را خنثی و راه سوء استفاده دشمنان خارجی و داخلی علیه منافع ملی را بست و آنها را برای همیشه از دخالت در تعیین سرنوشت ملت نا امید ساخت.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: براستی چگونه ممکن است قبل از باز شدن صندوق های رای و شمارش آراء نامزدی خود را پیروز انتخابات بداند؟ مگر کسی که علم غیب داشته باشد که این هم همه حتی خود نامزد مورد نظر نیز قبول دارد که علم غیب ندارد و ادعایش مبتنی بر حدث گمان بوده است که گمانه زنی هیچ تاثیری در سرنوشت آراء ندارد.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین گفت: دونالد ترامپ هم در انتخابات اخیر آمریکا از یک‌سال قبل هم مدعی پیروزی بود و هم مدعی تقلب اما دیدیم که گمانه زنی های او هیچ تاثیری در نتیجه نهایی انتخابات نداشت و بعد از شمارش آراء او بازنده انتخابت شد.کار سران فتنه در سال ٨٨ مشابه ترامپ در انتخابات امسال ریاست جمهوری آمریکا بود که هر دو شبیه هم بازنده شدند زیرا هردو شبیه هم توهم زدند.

 

حجت الاسلام محمدحسنی افزود: بصیرت ورزی کار آمدترین پاد زهر فتنه بود که ملت آگاه ایران در ۹ دی ۸۸  با به نمایش گذاشتن آن فتنه گران را نام گذاشت و از آنجا که فتنه ها ادامه دارد بصیرت ورزی ها هم باید تا رفع کامل فتنه ادامه داشته باشد و قطعا چنین خواهد بود.

 

کد خبر 1008817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha