اجرای نقشه برداری هوایی با پهباد برای اولین بار در کشور

کریمی با اشاره به اجرای طرح ها برای اولین بار در کشور گفت: نقشه برداری هوایی با پهباد برای اولین بار در کشور در یزد انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی کریمی مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان یزد امروز در نشست خبری برخط با رسانه های استان یزد گفت: در برنامه املاک، اولین برنامه مکانیزه از استان یزد شروع شد و شبکه نقطه زن شمیم نیز ابتدا در استان ایجاد و تایید شد و به صورت کشوری به آن پرداخته می شود.

وی افزود: برداشت هوایی با پهباد نیز به عنوان اولین ارگان در کشور هستیم که نقشه ها تهیه شد و الان به صورت کشوری در حال انجام است

مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان یزد بیان کرد: کلیه مطالبات اشخاص و بانک ها در ثبت اسناد وصول می شود به جز ملکی که شناسایی نمی شود .

وی گفت: اقدامات ما در سال جاری نیز طرح پیش فروش آپارتمان ها، تعهد به بیع به منظور سندهای وعده دار، برون سپاری برای الین بار در کشور برای تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای، قراردادها برای اراضی ملی، اسکن اوراق پروانه های بایگانی بوده است.

کریمی ادامه داد: پیگیری در خصوص ثبت برند و علامت در استان، اجرای قانون تعیین تکلیف با ثبت نام بیش از 39 هزار رای مثبت از جمله اقدامات دیگر ما بوده است.

وی با اشاره به طرح کاداستر گفت: این طرح بیش از 7 میلیون هکتار از اراضی ملی در اتان را پوشش می دهد که تا پایان سال به صورت تفکیک شده انجام می شود و در اراضی روستایی نیز تاکنون 35 درصد انجام شده که این طرح می تواند از بسیاری مشکلات در زمینه اراضی کاهش دهد و از زمین خواری ها و مشکلات جلوگیری شود.

 

کد خبر 1008844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha