توجه مقام معظم رهبری به حوزه هنر و فرهنگ ویژه است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پخش مستند دیدار غیر رسمی مقام معظم رهبری با هنرمندان گفت: توجه ایشان به حوزه فرهنگ و هنر ویژه است.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به پخش مستند دیدار غیر رسمی مقام معظم رهبری با هنرمندان گفت: مقام معظم رهبری همواره هم ملاقات های رسمی و هم غیر رسمی با اقشار مختلف و به ویژه اهالی فرهنگ و هنر داشته اند. در دیدارهای غیر رسمی ایشان دغدغه ها و نگرانی های اهالی فرهنگ و رسانه را با دقت استماع می کنند و مورد پیگیری قرار می دهند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توجه مقام معظم رهبری به هنر و هنرمندان ویژه است. بنده زمانی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت بودم، ایشان زمانی که به نمایشگاه بین المللی کتاب تشریف می آوردند توجه ویژه ای به ناشران در بخش ادب و هنر داشتند و غرفه هایی که تشریف می بردند و توقف شان در این حوزه ها مقداری طولانی و با دقت بود، غرفه های مربوط به فرهنگی، ادبی، سینمایی، تئاتر و نمایش بود، تازه های نشر را با دقت مورد بررسی قرار می دادند و با ناشران و نویسندگان تالیفات در حوزه فرهنگ و هنر صحبت می کردند.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری چهره ممتازی در شناخت جریانات فرهنگی و مسایل هنری در کشور هستند، گفت: به لطف الهی رهبری داریم که هم در عرصه سیاست، هم اقتصاد و هم فرهنگ و هنر بی نظیر و بی بدیل است.

کد خبر 1008881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha