مشارکت۵هزار بسیجی استان سمنان در طرح شهید سلیمانی

سردار دامغانی از مشارکت پنج هزار بسیجی استان سمنان در طرح شهید سلیمانی خبردادو گفت: این افراد برای اقدامات محله محور مقابله با کرونا سازمان‌دهی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار «حمید دامغانی» در جلسه هماهنگی طرح شهید سلیمانی استان سمنان با اشاره به مشارکت پنج هزار بسیجی استان سمنان در طرح شهید سلیمانی گفت: این افراد در قالب ۹۳۰ تیم و چهار دسته برای محلات مختلف استان سمنان سامان‌دهی شدند.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه گام چهارم اقدامات محله محور مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی از آذرماه سال جاری آغازشده است اضافه کرد: در این طرح بیماریابی و رصد افراد مشکوک به کرونا انجام و پس از شناسایی خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا بسته‌های معیشتی برای آن‌ها توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی موفقیت‌های خوبی در استان سمنان داشته است اظهار داشت: تعداد موارد بستری کرونا در استان سمنان به میزان ۸۰ درصد کاهش داشته که همچنان این طرح در محلات مختلف پیگیری می‌شود.

 

دامغانی از کاهش تعداد فوتی‌های کرونا در استان سمنان نیز خبر داد وابراز خرسندی کرد: شاهد روند نزولی تعداد مبتلایان به کرونا هستیم که باید گفت مشارکت مردم در این‌گونه طرح‌ها بسیار مؤثر بوده و لذا امیدواریم در ادامه نیز این همکاری ادامه یابد.

 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه در طرح شهید سلیمانی که به‌صورت محله محور همراهی مردم شایان تقدیر است، افزود: با شناسایی و قرنطینه کردن افراد هدف در اجرای طرح شهید سلیمانی می‌توانیم شاهد کاهش بیشتر بیماری کرونا و چه‌بسا پایان آن نیز باشیم.

کد خبر 1008935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha