دستگاه های اجرایی از اموال مردم حفاظت و شرایط اخذ مجوزها را فراهم سازند

نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه های اجرایی از اموال مردم حفاظت کنند و شرایط اخذ مجوز را برای مردم فراهم سازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، فرهادبشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه جهاد کشاورزی که با حضور مهندس ذوالفقاری مدیرکل جهادکشاورزی استان تهران،یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان پاکدشت و جمعی از مسئولین برگزار گردید،مشکلات مردم درخصوص تخریب املاکشان را بیان کرد.

 خادم مردم پاکدشت در خانه ملت با تاکید براینکه باید قانون برای تمام مردم یکسان باشد گفت: به هیچ عنوان تبعیض بین مردم از طرف هیچ مسئولی را پذیرا نیستیم و به جد با این موضوع مقابله میکنیم.

وی ادامه داد: هیچ بنای یک شبه ساخته نمی شود و باید قبل از احداث بنا تمهیدات لازم اندیشه شود نه اینکه ملکی که چندین سال است ساخته و بین چند شخص جابجا شده تازه مسئولان به دنبال تخریب آن باشند، لازم است همه دستگاه های اجرایی از اموال مردم حفاظت کنند و شرایط اخذ مجوز را برای مردم فراهم سازند.

در پایان این جلسه مقرر شد، کارگروهی تشکیل شود و ملک هایی که بیش از ۳ سال است که ساخته شده اند و مجوز ندارند تخریب نشوند و با تعیین شرایطی بتوانند مجوز دریافت کنند.

کد خبر 1008967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha