ویژه‌برنامه کاروان روایت فتنه برگزار می‌شود

ششمین ویژه برنامه کاروان دانشجویی روایت فتنه، با عنوان « یادمان شهید راه روشنگری و راوی مقاومت هسته‌ای، شهیدمطلبی » فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزارری شبستان، ششمین کاروان دانشجویی روایت فتنه، با عنوان « یادمان شهید راه روشنگری و راوی مقاومت هسته ای »  و با شعار « نه به وطن فروشی»؛ فردا (سه شنبه 9 دی 99) برگزار می‌شود.

بر همین اساس این برنامه از صفحه مجازی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران به صورت زنده پخش خواهد شد.

گفتنی است در ویژه برنامه کاروان روایت فتنه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، دانشجویان در نقاطی از شهر تهران که در فتنه های سال های اخیر چون فتنه 88 ، 96 و 98 درگیر بوده اند ، حضور می‌یابند و راویان و تحلیل‌گران به بازخوانی و تحلیل حوادث در مکان‌های مشخص شده می‌پردازند.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های پیش بینی شده دانشجویان امسال در مکان‌هایی مانند مسجد و سردر دانشگاه تهران، مسجد لولاگر و سفارت فرانسه حضور خواهند یافت.

حمزه گرجه مسئول واحد سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در باره برگزاری این برنامه گفت: مسئله فتنه تنها به وقایع بعد از انتخابات سال 88 خلاصه نشده و در این برنامه به غائله ها و فتنه های دیگر معاصر نیز پرداخته خواهد شد.

گفتنی است حرکت این کاروان دانشجویی روز سه شنبه 9 دی ماه ساعت 9 صبح از مسجد دانشگاه تهران آغاز می شود که در فتنه 88 محل تقابل گروه های مختلف و یکی از پایگاه های مهم مبارزه دانشجویان انقلابی علیه فتنه گران بوده است .

دومین بازدید این کاروان، از سردر دانشگاه تهران خواهد بود  که نمادی از نقش دانشگاه و دانشجویان در فتنه های گوناگون است.

یکی دیگر از مکان های توقف این کاروان مسجد لولاگر تهران است که در آنجا تحلیل گران و شاهدان عینی حادثه مسجد لولاگر پیرامون این حادثه و نیز نحوه ورود مردم به فتنه ها  و تاثیر آن ها در خنثی سازی توطئه های دشمنان صحبت خواهند کرد.

حضور در مقابل سفارت فرانسه واقع در خیابان نوفل لوشاتو آخرین محل حضور کاروان روایت فتنه است و در آنجا به نقش کشورهای استعمارگر و مستکبر در ایجاد، گسترش و تقویت فتنه‌های  داخلی  و حمایت از افرادی چون روح الله زم پرداخته خواهد شد.

لازم بذکر است امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی؛ افراد حاضر در کاروان کاهش یافته و پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد.

همه علاقمندان می توانند از طریق صفحه مجازی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با این کاروان همراه باشند.

کد خبر 1009002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha