سردار سلیمانی گردن همه ما حق دارد

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: سردار سلیمانی گردن همه ما حق دارد و باید به‌خوبی این حق را ادا کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم ، آیت‌الله «علوی گرگانی» امروز (دوشنبه8دی) در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی که در دفتر ایشان برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی گردن همه ما حق دارد  و باید به‌خوبی این حق را ادا کنیم.

 

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حضور جمعیت میلیونی در مراسم تشییع شهید سلیمانی افزود:حاج قاسم سلیمانی بسیار مظلوم بود و مراسم عزاداری ایشان در سراسر کشور باشکوه برگزار شد، این شهید والامقام مرجع و عالم نبود ولی در دل‌های ملت ایران جای دارد.

 

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم گفت: خداوند می‌فرماید هرکسی برای من کار کند من هم با وی هستم، خداوند با افراد باتقوا و خدمتگزار مردم است، خدماتی که سردار سلیمانی به مردم کرد بسیار بزرگ است.

 

وی افزود: دشمن تلاش می‌کرد کشورهای اسلامی را از یکدیگر جدا کند ولی سردار سلیمانی مانع این اقدام شد، فعالیت‌های وی در سپاه قدس باعث شد دشمن به اهداف شوم خود نرسد، امروز برکات حرکت سردار سلیمانی قابل‌ملاحظه است.

 

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی مرد خدایی و الهی بود و اهل هوا و هوس نبود، گفت: یکی از افرادی که اجر عظیمی نزد خداوند دارد سردار سلیمانی عزیز است، هرکاری برای این شهید والامقام انجام شود شایسته است و برای خودمان نیز برکت دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1009012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha