شهید قاسم سلیمانی برای تقویت قدرت مقاومت در میدان‌های مختلف حضور داشت

حطیط با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی شخصیت اسطوره‌ای و افسانه‌ای بود که برای تقویت قدرت مقاومت در میدان‌های مختلف حضور داشت، گفت: از آن‌ها پشتیبانی روحی، معنوی و لجستیکی می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امین حطیط، کارشناس مسائل سیاسی شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به نقش تأثیرگذار و فعال شهید حاج قاسم سلیمانی در جنبش مقاومت و مقابله با دشمنی آمریکا و مزدورانش در منطقه اشاره کرد و گفت: این شهید در مقابل اشغالگری آمریکا در عراق نیز نقش فعالی را ایفا کرد.

 

وی ادامه داد: همچنین در مقابله با جنگ جهانی علیه سوریه نقش فعالی را ایفا کرد و پیش از آن نیز در مقابله با جنگ اسرائیل در جنوب لبنان نقش تأثیرگذاری داشت و قدرت مقاومت را در فلسطین تقویت کرد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی شخصیت اسطوره‌ای و افسانه‌ای بود که برای تقویت قدرت مقاومت در میدان‌های مختلف حضور داشت و از آن‌ها پشتیبانی روحی، معنوی و لجستیکی می‌کرد.

 

آقای حطیط با تاکید بر این که شهید سپهبد قاسم سلیمانی؛ شخصیتی مقاوم و فرمانده چند بُعدی بود، افزود: او بی نظیر و چند جانبه بود و توانمندی‌های بسیار گسترده‌ای برای مقابله با دشمنان داشت.

 

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا تصمیم گرفت این فرمانده شهید را ترور کند، زیرا نمی‌توانست نتایج کار‌ها و فعالیت‌های حاج قاسم و مقاومت را تحمل کند.

کد خبر 1009042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha