آغاز ثبت نام کارگاه‌های زمستانی کانون پرورش فکری خراسان جنوبی

حمیدی از آغاز ثبت نام در ۳۳ عنوان کارگاه‌ مجازی دوره زمستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی خبر داد.

«طاهره حمیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: ثبت‌نام دوره‌های زمستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی به‌صورت برخط (آنلاین) و در پایگاه مجازی کانون به نشانی https://khorasanj.kpf.ir آغاز شده و تا روز ۱۷ دی ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اشاره به زمان آغاز کلاس‌ها و رده‌های سنی شرکت کننده در این دوره افزود: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی نوباوه (۴ سال به بالا)، نوخوان (۷ سال به بالا)، نونهال (۹ سال به بالا)، نونگاه (۱۲ سال به بالا) و نوجوان (۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

 

حمیدی با بیان اینکه شروع این کارگاه‌ها از روز ۱۸ دی تعیین شده است، ادامه داد: ۳۳ کلاس و کارگاه آموزشی در قالب کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی شامل خوش‌نویسی، شعر سرایی، داستان‌نویسی، کاردستی، عروسک‌گردانی، پرورش خلاقیت، نقاشی، قصه‌گویی، اوریگامی، نجوم، عکاسی، تدوین و فیلم‌سازی، کارگاه‌های نوجوان با روابط مثبت و نوجوان امیدوار، نوجوان خودباور و... برای این دوره پیش‌بینی شده است.

 

وی با اشاره به دوره‌های آموزش بدون محدودیت زمان (آفلاین) کانون، بیان کرد: متقاضیان این دوره ها نیز می‌توانند پس از عضویت در پرتال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دوره مورد نظر خود را انتخاب و فیلم هر جلسه را در زمان مورد علاقه خود مشاهده کنند و در صورت نیاز به صورت آنلاین با مربیان ارتباط داشته باشند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در ادامه از درخشش آثار تصویرگری پنج عضو مراکز کانون در دومین همایش بین‌المللی شاهنامه و کودک خبر داد و افزود: همچنین اثر عضو نوجوان مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند به عنوان یکی از برگزیدگان مهرواره داستان‌نویسی «دنیای ما زیباست» معرفی شد.

 

وی یادآور شد: موضوع‌های این مهرواره بر اساس اصول ۵۴‌ گانه مفاد پیمان‌نامه‌ی حقوق کودک و با هدف آشنایی بیش‌تر و توجه دادن کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و مربیان آن‌ها به این موضوع‌ها، طراحی و پیشنهاد شده بود.

 

کد خبر 1009044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha