مسابقه کتابخوانی«سردار عزیز» در کانون شهید مطهری افین برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «سردار عزیز» ۱۳ دی ماه برگزار می شود، گفت: همه رده های سنی می توانند طی مدت یک هفته در این مسابقه شرکت کنند.

«غلامعباس انوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه به مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برنامه های مختلفی را برگزار خواهد کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری افین زیرکوه با بیان اینکه به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی محفل اُنس با قرآن کریم به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود، گفت: شب شهادت سردار دل ها جلسه ای به یاد این شهید والامقام با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید مطهری در دهه بصیرت عنوان کرد: طی این دهه نشست های بصیریت با موضوع شناخت فتنه ها و راه مقابله با آن به صورت مجازی و حضوری در این کانون برگزار می شود.

 

انوری به برگزاری مسابقه پیامکی «وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد و افزود: این مسابقه از طرف کانون برگزار می شود و همه رده های سنی می توانند در آن شرکت داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری افین زیرکوه با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی «زندگی نامه سردار سلیمانی» طی هفته آینده اجرا می شود، ادامه داد: سوالات این مسابقه از کتاب «سردار عزیز» برگرفته می شود و تمامی رده های سنی می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

انوری در پایان بیان کرد: این مسابقه کتابخوانی در راستای طرح «شنبه های با کتاب» اجرا می شود و تا یک هفته علاقمندان مهلت دارند تا در این مسابقه کتابخوانی شرکت داشته باشند.

کد خبر 1009095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha