اولین سالگرد شهادت فرماندهان جبهه مقاومت در جهرم برگزار می‌شود

احمدی از برگزاری یکصد ویژه برنامه در سالروز شهادت فرماندهای جبهه مقاومت در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «غلامعلی احمدی»، امروز (سه شنبه ۹ دی) در جمع خبرنگاران گفت: مشی مردمی سپهبد سلیمانی ایشان را به سردار دلها معروف ساخته و به این منظور، برنامه‌های متنوع مردمی به همت پایگاه‌های مقاومت و حوزه های بسیج برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم افزود: برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی کتابخوانی، عکاسی، وصیت‌نامه شهید سلیمانی، تهیه برشور، نشریه، فضاسازی سطح شهر و مساجد، برگزاری یادواره در فضای مجازی و حقیقی، اهدای بسته‌های فرهنگی، راه اندازی کاروان خودرویی و رژه موتوری، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، دلنوشته و پوستر، از برنامه‌های مختلف فرهنگی این ایام است.

 

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت معیشتی اقشار ضعیف در گوشه و کنار شهرستان و روستاهای اطراف از اجرای برنامه رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی، به همت خیرین و بسیجیان پایگاه های شهر و روستا، این کمک‌ها به دست افراد نیازمند می رسد.

 

احمدی  با اشاره به اینکه نشست‌های نهضت روشنگری همزمان با ایام‌الله ۹ دی و روز بصیرت توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود، گفت: محور و موضوع این نشست ها انتقام سخت از عاملان و آمران ترور فرماندهان مقاومت، چیستی و چرایی این موضوع است.

 

فرمانده سپاه ناحیه جهرم تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، تهیه محتوای فضای مجازی، برپایی ادعیه، اکران فیلم در پایگاهها، برگزاری جشنواره ها و مسابقات قرآنی، راه اندازی موکب و .... از دیگر برنامه‌های ایام اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

کد خبر 1009112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha