مشکل سرعت اینترنت  ثابت خانگی مشترکان در ایلام برطرف می شود

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: مشکل سرعت اینترنت ثابت خانگی مشترکان در ایلام برطرف می شود.

«حشمت اسدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام در خصوص مشکلات عدم برقراری آنلاین باتوجه به شرایط موجود و استفاده حداکثری دانش آموزان و دانشجویان از اینترنت و با هدف بررسی مشکل کندی سرعت اینترنت ثابت دراستان، اظهار کرد:  استان ایلام از نظر ظرفیت پهنای باند مشکلی ندارد.

 

وی گفت: باتوجه به اینکه در شرایط موجود مردم از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بیشتری استفاده کرده طبیعتا با یک حجم زیادی از درخواست ها در این حوزه مواجه شده ایم و قاعدتا مشکلات فنی(اختلال در شبکه)برای ارائه سرویس در مخابرات استان ایجاد شده که در چند روز آینده این مشکل برطرف خواهد شد.


اسدی در پاسخ به سوال مربوط به گلایه مشترکان درخصوص پاسخگویی ۲۰۲۰گفت: باتوجه به اینکه سیاست های شرکت مخابرات ایران بر این بوده که پاسخگویی و پشتیبانی سامانه۲۰۲۰به صورت منطقه ای دسته بندی شود و پاسخگویی توسط استان لرستان با یک ساختار منظم و به صورت شبانه روزی انجام می شود.

 

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: مناطق فاقد شبکه ارتباطی در استان ایلام شناسایی شده و تا پایان سال بخشی از این مشکلات توسط وزات ارتباطات حل می شود.

 

اسدی خاطرنشان کرد: ۲۲ روستای این استان با بیش از هزار و ۸۰۰ خانوار در ۲ ماه گذشته به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

 

 

 

کد خبر 1009140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha