جبران شکست های پی در پی از اهداف ترور شخصیت های نظامی و علمی توسط ترامپ  بود

حجت الاسلام نصیر الاسلامی گفت: از اهداف ترامپ در ترور شخصیت های نظامی و سیاسی از جمله سردار سلیمانی و شهید فخری زاده بهره برداری سیاسی و جبران شکست های پی در پی سیاسی و بهره برداری انتخاباتی در آمریکا بود.

حجت الاسلام سعید نصیرالاسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اربعین شهادت شهید فخری زاده و ترور شخصیت های نظامی و سیاسی در کشور گفت: یکی از اهداف ترامپ در ترور شخصیت های نظامی و سیاسی از جمله سردار سلیمانی و شهید فخری زاده بهره برداری سیاسی از این اقدام خبیثانه در داخل آمریکا بود، از اهداف دیگر او جبران شکست های پی در پی سیاسی و بهره برداری انتخاباتی است که البته چیزی جز شکست را نتیجه نداد.

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش  افزود: ترامپ تلاش کرد ائتلافی علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند اما حتی خود غربی ها نیز با آن همراهی نکردند و از دلایل آن شهادت سردار سلیمانی بود. دنیا متوجه شد که آمریکا به دنبال  منافع خود است و موضوع، بین المللی و مسایل انسانی و .... نیست.

 

وی در مورد ارتباط بین شهید سلیمانی و فخری زاده  یادآرو شد: آنچه مسلم است دشمن دشمن است و هرگز دست از دشمنی بر نمی دارد و نکته دوم اینکه دشمن قهرمانان و نقش آفرینان این نظام و فرزندان برومند انقلاب را هدف قرار داده است.

 

حجت الاسلام نصیر الاسلامی خاطر نشان کرد: هدف گیری دشمن گاهی در دفاع سخت و جبهه ،جنگ و پایداری مرزهای اسلام عزیز و گاهی در دفاع نرم و سربازان فرهنگی و مبارزه سخت علمی و نرم افزاری است.

 

وی گفت: برای دشمن فرزندان انقلاب ( نظامی ، علمی، امنیتی ) فرقی ندارند هر دو از موانع پیش پای دشمن هستند، هر دو موجب عزتمندی انقلابند ،هر دو پیروان مکتب علوی و سربازان آماده رهبری عزیز انقلابند و از منظر اسلام و ایران هر دو نور چشم مردم ایران و جهان اسلامند ،هر دو از امامزادگان مکتب عشقند که باید به دورشان طواف کرد و باید انتقام سخت از قاتلان آنها گرفت و جانانه راهشان را ادامه داد .

کد خبر 1009142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha