مرکز جامع خدمات سلامت به اتباع خارجی در ایلام ایجاد می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: مرکز جامع خدمات سلامت به اتباع خارجی در ایلام ایجاد می شود.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  استان ایلام در پیک بیماری کرونا در ماه اخیر شرایط سختی را تجربه کرده و خوشبختانه در حال حاضر تعداد مبتلایان، بستری و فوتی‌های این بیماری در سطح استان به حداقل ممکن رسیده است.

 

وی افزود: در دوران شیوع بیماری کرونا همکاران ما در عرصه بهداشت و درمان تمام انرژی و توان دانشگاه برای خدمت به مردم و حفظ سلامت آنان به کار گرفتند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام عنوان کرد: مهاجرین و اتباع خارجی ساکن ایلام از اقشاری هستند که در بسیاری از صنوف دلسوزانه و متعهدانه فعالیت دارند.

 

کریمیان بیان کرد: در تلاشیم که به این قشر فعال و متعهد در حوزه بهداشت و درمان خدمات رسانی مناسبی داشته باشیم و در این راه نیازمند مساعدت وزارت بهداشت، امور اتباع خارجی و سایر دستگاهها و ارگانهای ذیربط هستیم.

 

وی گفت: برای خدمت مناسب به این قشر، یک مرکز جامع خدمات سلامت در شهر ایلام با همکاری وزارت بهداشت و امور اتباع خارجی در حال احداث و تکمیل است و در روزهای آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: برای در مسیر خدمت قرار دادن این مرکز باید پس از احداث، بلافاصله تجهیز شود و امیدواریم که پس از احداث و تجهیز، مهاجرین و اتباع خارجی ساکن استان و سایر مردم از خدمات این مرکز به خوبی بهره‌مند گردند. 

کد خبر 1009149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha