حماسه ۹ دی، حرکت خودجوش قلبی و ایمانی در دفاع از اسلام و عزت ایران بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: نهم دی ماه سالروز نمایش بصیرت و اقتدار مردم ایران اسلامی و حرکت خودجوش قلبی و ایمانی در دفاع از اسلام، ولایت و عزت ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام سمیع الله مردان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی گفت:  نهم دی ماه سالروز نمایش بصیرت و اقتدار مردم ایران اسلامی و حرکت خودجوش قلبی و ایمانی در دفاع از اسلام، ولایت و عزت ایران اسلامی بود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: حضور میلیونی مردم در نهم دی ماه ۱۳۸۸ همچون سیلی خروشان فتنه‌ های داخلی و خارجی را محو کرد و باعث رسوایی و شکست دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی شد.

 

حجت الاسلام مردان ادامه داد: دشمن در سال ۸۸ می‌خواست با نقاب دموکراسی و صیانت از آرای مردمی و به راه انداختن انقلاب نرم، استحاله نظام و انقلاب را رقم بزند که مجاهدت و ایستادگی مردم در مقابل فتنه‌گران و بدخواهان نظام مانع از به ثمر رسیدن نقشه شوم دشمن شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: حماسه ۹ دی یک امتحان عظیم الهی بود و از آن غفلت کنیم چرا که  دشمن همواره درصدد نفوذ و ضربه زدن به کشور است و اگر بتواند فتنه‌های دیگری را می‌آفریند اما بصیرت و آگاهی عامه مردم و حضور در صحنه، دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام می گذارد./

کد خبر 1009154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha