مردم همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند

فخری با بیان اینکه مردم با توجه به همه مشکلات موجود پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و در مواقع ضروری نیز یاری رسان ما بوده اند گفت: همه مدیران باید نسبت به عملکرد خود در هر دوره ای پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاري شبستان از سمنان، «نادر فخری» در نشست با مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همچنین تقدیر از  مجموعه بسیج و سپاه در خصوص فعالیت های  مختلف این قشر گفت: همه ما باید خود را سرباز نظام و انقلاب بدانیم.

 

فرماندار سمنان با تأکید براینکه ما  باید با کار و فعالیت رضایت مردم را به دست بیاوریم ادامه داد: همه ما نسبت به عملکرد، رویکرد و تفکر بسیج اعتقاد قلبی داریم و حضور و وجود این مجموعه باعث امید و دلگرمی همه ماست.

 

وی با اشاره به اینکه مردم با توجه به همه مشکلات موجود پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و در مواقع ضروری نیز یاری رسان ما بوده اند اظهارداشت: لذا در این شرایط حساس همه مسئولین بیش از گذشته باید پای کار بیایند تا بتوانیم ذره ای از مشکلات را برطرف کنیم وهمه مدیران باید نسبت به عملکرد خود در هر دوره ای پاسخگو باشند.

 

فخری در خصوص فعالیت بسیج ادارات در ارگان ها نیز خاطرنشان کرد: با توجه به روحیه و تفکر بسیج که یکی از آن روحیات تسهیل گری است، به حضور بدنه بسیج در ادارات به شدت نیاز داریم تا کارها در مجموعه های ادارای تسهیل شود.

 

فرماندار سمنان با اشاره به اینکه همه ما برای رشد شهرستان و استان سمنان  باید با یکدیگر متحد شویم تا به نحو احسن به مردم خدمت رسانی کنیم  اظهارداشت: متاسفانه در بسیاری از موارد شهرستان سمنان مظلوم واقع شده است.

 

وی با تأکید براینکه  باید دلسوزانه در جهت رشد سمنان، کار و تلاش کنیم تا بتوان در کوتاه ترین بازه زمانی بهترین مدیریت در راستای خدمت رسانی به مردم را به نمایش بگذاریم افزود: ما هر چه در توان داریم باید در اختیار و در جهت خدمت رسانی به مردم برای افزایش رضایتمندی به آنان قرار دهیم.

کد خبر 1009176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha