جریان های سیاسی برای ورود به انتخابات برنامه اقتصادی کامل ارائه دهند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بر ارائه برنامه کامل اقتصادی از سوی جریان های سیاسی و نامزدهای محتمل به جای وعده های توخالی تاکید کرد و گفت: یکی از ویژگی های مهم شهید سلیمانی برنامه محور بودن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمدباقر عبادی» امروز(9 دی) در مراسم محوری روز بصیرت در حسینیه جماران بیرجند با اشاره به آیه 104 سوره انعام « قَدْ جَاءَكُمْ بَصَائِرُ مِنْ رَبِّكُمْ  فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ وَمَنْ عَمِيَ فَعَلَيْهَا وَمَا أَنَا عَلَيْكُمْ بِحَفِيظٍ»، گفت: هر کس چشم و دلش روشن به آیات و نشانه های خدا شد به نفع خودش است، لذا دلیل اینکه انسان بصیرت خود را از دست می دهد این است که برخی حقایق را نمی بیند.

 

وی با بیان اینکه خداوند قرآن را آفریده که بشر راه را گم نکند، افزود: کسی که پیچیدگی های عالم را ببنید به نشانه های خدا پی می برد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه در مسائل سیاسی هم خداوند نشانه هایی قرار داده است، پیامبران و اولیای الهی نشانه و آیه ای برای ما هستند تا راه را گم نکنیم، ادامه داد: وجود مقدس حضرت زهرا سلام الله علیها و علی علیه السلام نشانه راه خدا است، چطور برخی ها این را می بینند و راه دیگر را می برند؟

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه طبق فرموده خداوند همین کارهای کوچک و زشت انسان، زمینه ساز گناهان بزرگتر او است، گفت: آنهایی که می گویند، اگر امام زمان(عج) باشد ما فقط از ایشان پیروی می‌کنیم، در واقع کذب می گویند چراکه زمان پیامبر گرامی اسلام(ص) هم برخی ها همین را می گفتند و پیامبر(صلی الله علیه و آله) که آمد، همین ها مقابل ایشان شمشیر کشیدند.

 

ولایت فقیه یک مانور برای ظهور حضرت حجت(عج) است

وی با بیان اینکه ولایت فقیه یک مانوری برای ظهور حضرت حجت(عج) است و کسانی که از ولی فقیه اطاعات کنند از امام زمان(عج) هم پیروی خواهند کرد، تصریح کرد: متاسفانه برخی ها با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در سال 88 اما در دام فتنه دشمن افتادند.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شروع فتنه با هواهای نفسانی و بدعت آوردن در دین است، گفت: هوا و هوس انسان را به جایی می رساند که در مقابل امام حسین(علیه السلام) می ایستند و ایشان را به شهادت می رسانند، در حالی که همین ها دیده بودند که پیامبر(صلی الله علیه و آله) در مورد امام حسین(علیه السلام) چه می فرمودند.

 

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه در فتنه سال 88 تمام رسانه های بیگانه و صهیونیستی حجم زیادی از مطالب را قبل از انتخابات پخش می کردند تا تشکیک ایجاد کنند، افزود: وقتی نخست وزیر اسرائیل از فتنه دفاع کند، خود نشانه ای از این است که راهی که سران فتنه می روند نادرست است، انگلیس و آمریکا و صهیونیست ها همه از فتنه 88 پشتیبانی و حمایت می کردند اما برخی ها به دلیل نداشتن بصیرت در دامن فتنه افتادند و حرف های حق ولی خدا را ندیدند.

 

وی با بیان اینکه ظلمی که سران فتنه به نظام کردند در تاریخ کم نظیر بوده است، افزود: امروز دستگاه تبلیغاتی دشمن، مکمل تحریم ها شده است، باید در داخل نهادهایی باشند که به این شبهه افکنی ها که مراکز رسانه ای دشمن مخابره می کند پاسخ دهند.

 

جریان های سیاسی برای ورود به انتخابات برنامه اقتصاد کامل ارائه دهند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هیچ جریان سیاسی در کشور راهکاری برای برنامه اقتصاد مقاومتی ارائه نداده است، اظهارداشت: برخی جناح های سیاسی گاها ضربه آنها به اصل نظام بیشتر از فایده آنها بوده است.

 

حجت الاسلام عبادی با تاکید بر اینکه در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، جناح های سیاسی قبل از ورود به انتخاب برنامه اقتصادی خود را برای حل مشکلات کشور با جزئیات کامل به مردم ارائه دهند، افزود: این طور نباشد که به کسی رای دهیم که وقتی منتخب شد، هیچ برنامه ای برای حل مشکلات نداشته باشد.

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی با اخلاص خود محبوب شد، گفت: یکی از جنبه های موفقیت حاج قاسم سلیمانی که خیلی به آن توجه نشده است، برنامه محور بودن حاج قاسم و تیمش است، به همین دلیل موفق بودند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1009190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha