استقبال کاربران شبکه های اجتماعی از اظهارات نصرالله درباره شهید سلیمانی

در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، سخنان دبیرکل حزب الله لبنان با استقبال گسترده کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم عربی»، سخنان  سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب ‌الله لبنان درباره شهید قاسم سلیمانی و نقش بارزوی  در حمایت از مقاومت، با واکنش‌ گسترده کاربران در شبکه‌ های اجتماعی همراه شد.

 

مصطفی قاسم، کاربر شبکه اجتماعی با اشاره به سخنان نصرالله گفت: آمریکایی‌ها زیر آتش شدید عراق را ترک کردند تا حدی که به شهید سلیمانی (برای امان نامه گرفتن و خروج امن) متوسل شدند. ارتش آمریکا نامه‌ ای برای شهید سلیمانی فرستاد تا به آمریکایی‌ ها برای خروج بدون تلفات از عراق کمک کند.

 

عامر العامری، کاربری دیگر در شبکه توییتر نوشت: عراقی ‌ها قبل از دیگران مشتاق هستند که به ترور مهمانان و رهبران‌ شان پاسخ دهند.

 

احمد بن موسی نوشت: سید حسن نصر الله برای ما کافی است و خداوند او را خیر دهد او و شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس برادران ما هستند.

مهدی مقدم از دیگر کاربران شبکه های اجتماعی گفت: تفسیر سیدحسن نصرالله از سخنان رهبر کاملا واضح بود. انتقام خون قاسم سلیمانی از آمران و عاملان آن بر دوش دولت‌ها، احزاب و افراد است.

 

محمد خازن نیز در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: امشب: بارها سید نصرالله هماهنگی استراتژیک سه‌ جانبه میان خود و رئیس‌ جمهور بشار اسد و حاج قاسم سلیمانی را آشکار کرد. تردیدی نیست که این هماهنگی سه‌جانبه بین حزب الله، سوریه و ایران یکی از مهم‌ترین سلاح‌ها و قدرت‌های محور مقاومت بوده و هست.

 

سید حسن نصر الله در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صحبت کرد و این جنایت را حاصل برنامه ریزی مشترک ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی دانست.

کد خبر 1009203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha