مذاکره با آمریکا و قاتلان شهید سلیمانی خیانت است

کریم‌پور گفت: دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داده اما باز هم عده‌ای متوجه نیستند که نگاه به خارج و امید به برقراری ارتباط و مذاکره با آمریکا و قاتلان شهید سلیمانی یک خیانت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» امروز (سه شنبه ۹ دی) در آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی که در حسینیه عاشقان ثارالله اندیمشک برگزار شد اظهار کرد: حماسه ۹ دی‌ سال ۱۳۸۸ حماسه حضور مردمی در تقابل حق و باطل بود که به عنوان حرکت عظیم مردم در تاریخ ماندگار شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: اندیمشک از جسر نادری سال ۱۳۵۹ تا آزادسازی نبل‌الزهرا در سوریه همواره در خدمت انقلاب بوده است و با تقدیم یک‌هزار شهید دفاع مقدس و هشت شهید مدافع حرم همچون نگینی در استان خوزستان می‌درخشد.

 

وی اذعان کرد: دل‌های مردم اندیمشک مملو از هویت و حریت بوده و این موجب شده دست فتنه‌گران را قطع کنند و با حضور حماسی خود مجالی برای آنها باقی نگذارند.

 

کریم‌پور به انقلابی بودن، معنویت، شجاعت و مردمی بودن شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب آموختیم و یافتیم که باید با جوانان و نیروهای مومن و کار و روحیه جهادی به مقابله با استکبار پرداخت.

 

وی با بیان اینکه دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داده اما باز هم عده‌ای متوجه نیستند که نگاه به خارج و امید به برقراری ارتباط و مذاکره با آمریکا و قاتلان شهید سلیمانی یک خیانت است تصریح کرد: این موضوع باید برای نسل جدید تبیین شود و برای رفع شبهات آنها، با دلیل و روشنگری، اقناع‌سازی صورت گیرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک خاطر نشان کرد: اقدام برای ایجاد فضای یاس و ناامیدی از طرف هر فرد و جناحی محکوم و مذموم است.

 

کد خبر 1009220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha