خدام‌ حرم‌ حضرت‌ معصومه سلام الله علیها به شهدای پایتخت مقاومت ایران ادای احترام کردند+تصاویر

کاروان هشت نفره خدام‌ حرم‌ مطهر حضرت‌ معصومه (س)با حضور در گلزار شهدای کرمان و نیز زیارت شهدای گمنام به مقام والای شهیدان پایتخت مقاومت ایران به ویژه سردار بزرگ مقاومت ادای احترام کردند.

به گزارش‌ خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در آستانه نخستین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت، گروه هشت نفره خادمان کریمه اهل بیت، سه شنبه (۹دی) با حضور در گلزار شهدای کرمان‌ و زیارت قبور شهدا به سردار بزرگ مقاومت و یار وفادارش ادای احترام کردند.

 

 

حجت‌ الاسلام حجت‌ عابدینی، روحانی کاروان و خطیب حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این‌ گروه از خدام‌ حرم‌ مطهر حضرت‌ معصومه سلام الله علیها‌ از شهر مقدس قم‌ سفری ۲ روزه به کرمان‌ را آغاز کردند تا سلام‌ تولیت‌ آستان‌ مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها را به مردم‌ استان‌ کرمان‌ ابلاغ‌ کنند.

 

 

وی تصریح‌ کرد: در آستانه نخستین‌ سالگرد شهادت سردار دل ها حاج‌ قاسم‌ سلیمانی هستیم‌ که در بدو ورود به شهر کرمان‌ زیارت‌ قبر این‌ شهید مقاومت و شهید مدافع حرم‌ و نیز دیگر شهدای این‌ شهر اولین‌ برنامه ما بود تا با آن‌ عزیزان تجدید میثاق داشته باشیم.

 

 

حجت‌ الاسلام حجت‌ عابدینی خاطرنشان‌ کرد: از دیگر برنامه های خدام‌ حرم مطهر حضرت‌ معصومه سلام الله علیها دیدار با خانواده شهدا است که طی امروز و فردا انجام‌ خواهد شد.

 

 

این کاروان همچنین با حضور بر مزار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در ورودی موزه دفاع مقدس کرمان آرمیدند، به مدیحه سرایی پرداختند.

 

 

حمل پرچم گنبد مطهر و نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آن هم در ایام فاطمیه، حال و هوای خاصی در میان زائران شهدا ایجاد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1009227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha