شهید سلیمانی تمام زندگی خود را وقف انسانیت و شرافت مردم کرد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی زندگی و شهادت درس آموز سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی را ضامن حفظ کرامت انسانی و خدمت به کل جامعه بشری برشمرد و گفت: شهید سلیمانی تمام زندگی خود را وقف انسانیت و شرافت مردم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (نهم دی) در مراسم تجدید میثاق با طلایه‌داران بصیرت در خراسان شمالی که با پاسداشت مقام شامخ آیت‌الله مهمان‌نواز و مرحوم حجت‌الاسلام شاددل از طلایه‌داران بصیرت در خراسان شمالی در جوار حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس گفت: حاج قاسم و ابو مهدی نه‌فقط در منطقه بلکه در دنیا، تمام زندگی خود را وقف انسانیت و شرافت مردم کردند.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: این سرداران بزرگ، با ایجاد جبهه مقاومت و بسیج کردن این جبهه در سراسر دنیا در برابر ظالمان و مستکبران عالم به ویژه داعش ایستادند و آنان را نابود کردند.

 

 

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) مبنی بر اینکه " شناخت بهنگام و درک حق و باطل در میان غبار فتنه از ابتلائات بسیار سختی است که سربلند بیرون آمدن از آن عزمی راسخ می‌خواهد"، افزود: در این راستا کسانی می‌توانند عَلَم اسلام راستین را به دوش بکشند که اهل بصیرت و صبر باشند.

 

 

 

امام جمعه بجنورد در ادامه نهم دی را روز بصیرت و میثاق دوباره ملت با ولایت و رهبری خواند و بیان کرد: مردم در این روز به‌صورت خودجوش به عشق رهبر و مولایشان آمدند و با یاری دست خداوند چشم فتنه را کور کردند.

 

آرزو یوسفی

 

کد خبر 1009254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha