محیط  محله های میدان تیر و فلک الدین خرم آباد با مشارکت بسیجیان پاکسازی شد

سرهنگ جهانبخش گفت: با همکاری اداره کل محیط زیست استان و بسیجیان شهرستان خرم آباد محله های میدان تیر و فلک الدین خرم آباد پاکسازی شدند.

سرهنگ « احسان جهانبخش» امروز(9دی) در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در راستای تحقق اصل 50 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حفاظت از محیط زیست به عنوان یک وظیفه عمومی و به منظور افزایش دانش زیست‌محیطی و جلب و توسعه مشارکت جامعه،  بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان با همکاری اداره کل محیط زیست استان و همچنین اداره محیط زیست شهرستان خرم آباد در تاریخ نهم دی ماه سال ۱۳۹۹ اقدام به پاکسازی محیط منطقه فلک الدین و میدان تیر شهر خرم آباد اقدام نمودند.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: هدف از همکاری این دو سازمان برانگیختن احساس مسئولیت عمومی در قبال حفاظت از محیط زیست و همچنین نهادینه کردن فرهنگ و اخلاق زیست محیطی در جامعه به ویژه نسل جوان بیان گردید.


 وی بیان کرد: سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی در حوزه زیست محیطی همکاری لازم را با اداره کل محیط زیست اشتان لرستان به عمل آورد.


سرهنگ جهانبخش اظهار کرد: همانطوری که مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای فرمودند مسئله محیط زیست مسئله این دولت و آن دولت نیست مسئله طولانی‌مدت است مسئله این جریان و آن جریان نیست مسئله همه کشور است و همه باید دست به دست هم بدهیم.

 

کد خبر 1009259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha