اهدای ۱۸۳ تبلت توسط حامیان و خیرین به ایتام خراسان جنوبی

سلم آبادی از اهدای۱۸۳ تبلت توسط حامیان و خیرین به ایتام خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم آبادی» امروز (۹ دی) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تداوم آموزش مجازی برای دانش‌آموزان و دانشجویان، در این زمینه کمیته امداد موظف است امکانات لازم را برای ادامه تحصیل مطلوب جامعه هدف فراهم کند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: با کمک حامیان و خیرین ۱۸۳ دستگاه تبلت به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان به ایتام و دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان به منظور برخورداری از آموزش و تحصیل مجازی اهدا شد.

 

وی یادآور شد: در مرحله قبل ۱۵۴ تبلت به ارزش ۴۶۲ میلیون تومان توسط خیرین و حامیان به ایتام تحت حمایت  استان اهدا شده است.

 

سلم آبادی با اشاره به اینکه هم اکنون هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند، بیان کرد: فرزندان جامعه هدف امداد از استعداد فوق‌العاده ای بهره مند هستند و سعی خواهیم کرد با همراهی خیرین و حامیان شرایط آموزش مجازی را برای همه دانش آموزان تحت حمایت فراهم کنیم تا هیچ یک از دانش‌آموان تحت حمایت به دلیل نداشتن ابزار آموزش مجازی از تحصیل باز نمانند.

 


وی با تاکید بر ضرورت کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند، گفت: مردم نیکوکار، خیران، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی استان می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت حمایت از دانش آموزان تحت حمایت واریز کنند.

 


 

کد خبر 1009265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha