۹ دی نماد بصیرت ودینداری ملت ایران است

حجت الاسلام حسیتی با گرامیداشت حماسه ۹دی، گفت: ۹دی در تاریخ ایران اسلامی نشان دهنده بصیرت ودینداری ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام  «سیدعلی حسینی» امروز(9دی) در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مسجد امام خمینی (ره) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه از چند ماه قبل از انتخابات رسانه های غرب خطی را دنبال کردند و همین مسیر را متاسفانه عده ای فریب خورده و همسو با غربی ها در داخل کشور پیش گرفتند، افزود:  اختشاشگران بدون دلیل اتهام می زدند و مقابل نظام و ولی فقیه ایستادند و از خرداد تا ۹ دی کشور را به آشوب کشیدند اما در دیماه سال ۸۸ خون مردم به جوش آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در روز ۹ دی مردم حماسه ای بزرگ آفریدند و باید این روز برای همیشه گرامی داشته شود.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: در این روز مردم با حضور خود تو دهنی به دشمن زدند و دشمن فهمید که این ملت بیدار هستند و بصیرت دارند و به عشق نظام، انقلاب و رهبری وارد میدان شده اند تا دفاع خود را از آرمان های و ارزش های نظام نشان دهند.

 

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: هر گاه پای نظام در میان باشد و دین و ارزشها تهدید شود همه مردم وارد میدان می شوند و حضور خود را به دنیا نشان می دهند.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی افزود: سردار سلیمانی را به خوبی نشناختیم، این مرد خیلی بزرگ است و حقیقت دین را خوب فهمید و عمل کرد.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: شهید سلیمانی عاشقانه از ملت های مظلوم دفاع کرد و فقط مدافع حرم و ایران نبود بلکه برای نجات جامعه جهانی با داعش جنگید.

 

امام جمعه بروجرد افزود: این بزرگ مرد با همه وجود قدم به میدان گذاشت و با اخلاص تمام وارد شد و در این سالها افراد بزرگی را تربیت و با شهادتش دنیا را متحول کرد.

کد خبر 1009308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha