۹دی نماد بصیرت سیاسی دینی مردم است

کشکولی با اشاره به اینکه ۹ دی نماد بصیرت سیاسی دینی مردم به انقلاب اسلامی است، گفت: فتنه ۸۸ یک برنامه مهندسی و از پیش طراحی شده و برخوردار از ماهیت براندازانه بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مرتضی کشکولی» امروز(9دی) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  فتنه ۸۸ یک برنامه مهندسی و از پیش طراحی شده با استفاده از مدل انقلاب مخملی و رنگین، شبکه سازی و برخوردار از ماهیت براندازانه بود.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان افزود: این روش در چندین کشور رخ داد و موجب ساقط شدن دولت های مخالف آمریکا شده بود.

 

وی با بیان اینکه اصل فتنه، فهم نادرستی از اصل ولایت فقیه داشت ادامه داد: پیوند جریان فتنه با افراد ضد انقلاب در سال ۸۸ فراهم شد در حالیکه این فضا از سال ۸۶ تدارک دیده شده بود.

 

کشکولی ادامه داد: نقش آفرینان فتنه ۸۸ خواص بی بصیرت بودند که در شروع انقلاب امام (ره) را همراهی کرده بودند اما خواستار حذف ولایت فقیه و منشا فتنه شدند.

 

وی بیان کرد: اصل ولایت فقیه، فرهنگ غربی مبتنی بر لیبرالیسم و سیاست های خارجی راهبردی جمهوری اسلامی از موارد مورد اختلاف نظری و فکری در سال ۸۸ بود.

 

کشکولی افزود: اگر در جمهوری اسلامی شخصی مسئول می شود تنها در راستای تکلیف دینی و خدمت به مردم است اما مخالفان اعتقاد داشتند این مسئولیت باید از موضع قدرت باشد.

 

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  افزود: پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ این افراد تقلب را بهانه کردند که اگر تقلبی هم صورت گرفته باشد راهکار قانونی دارد.

 

سردار کشکولی تصریح کرد: حتی مقام معظم رهبری با تواضع درخواست اعلام شکایت کردند و پذیرفتند صندوق‌های اخذ رای بازشماری شود اما مخالفان، خواهان برگزاری انتخابات دوباره شدند.

 

وی گفت: مخالفان خواستار براندازی بودند و خواهان ابطال انتخابات شدند که پس از آن هشت ماه تخریب نظام، خسارت های معنوی و مادی و ایجاد یک شکاف سخت بین ملت رخ داد.

 

سردار کشکولی اظهار داشت: حتی به ساحت مقدس امام حسین(ع) بی احترامی و تعرض شد اما مردم در ۹ دی خودجوش، فراگیر، به موقع، به دور از شائبه و هرگونه حزب و جناح بازی به میدان آمدند.

 

وی افزود: پس از هشت ماه بدنه هواداران مخالفان، با حوصله و صبر انقلابی فروریخت و بسیاری از مردم که موافق مخالفان بودند به راه اصلی خود یعنی انقلاب برگشتند و نشان دادند مردم از خواص هم با بصیرت تر هستند.

 

سردار کشکولی ادامه داد: ۹ دی نماد بصیرت سیاسی دینی مردم به انقلاب اسلامی است و در این روز قائله فتنه برانداز ختم شد چرا که حکومت دینی با ظرفیت بالایی با مخالفان مقابله کرد.

کد خبر 1009320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha