ختم سوره «یس» و هدیه به روح پاک حضرت زهرا(س) و سردار سلیمانی

وحدانی گفت: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی، کانون مسجد حضرت ولیعصر(غج) خشکرودبار اقدام به برگزاری ختم سوره «یس» و هدیه به روح پاک حضرت زهرا(س) و سردار سلیمانی کرده است.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) یک الگوی آسمانی برای زمینیان بود.

 

مسئول کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: حضرت زهرا(س) یک الگو و نمونه عملی از اسلام ناب محمدی(ص) بود که شخصیت‌های بزرگی در دامن آن حضرت تربیت شدند و الگوی تمام عیار برای جامعه اسلامی به شمار می‌آید.

 

وی گفت: اگر سردار شهید سلیمانی‌ها می‌توانند با دشمنان اسلام مبارزه کنند به دلیل آن است که شاگردان مکتب حضرت زهرا(س) هستند و توانستند امنیت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند.

 

وحدانی تصریح کرد: اولین الگوی رفتاری که از نیازهای روز است و باید مورد عنایت قرار گیرد، نقش حضرت زهرا (س) در خانواده و تربیت فرزند و همسرداری است.

 

مسئول کانون زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار با اشاره به اینکه این کانون همزمان با ایام فاطمیه و فرا رسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اقدام به نصب بنر تسلیت در سطح مسجد و روستا کرده است خاطرنشان کرد: برگزاری ختم سوره «یس» و هدیه به روح پاک حضرت زهرا(س) و سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌های ما است.

کد خبر 1009358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha