حماسه ۹ دی خط بطلانی بر جریان فتنه و صیانت از انقلاب اسلامی ایران است

سالاری، گفت: حماسه ۹ دی، ولایت مداری ایرانیان را ثابت و خط بطلانی بر جریان فتنه بود و صیانت از انقلاب اسلامی ایران تا پای جان را به رخ جهانیان و ایادی استکبار جهانی کشاند.

رضا سالاری فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ مردم ایران اسلامی چنان عظمتی از خود نشان دادند که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یکدلی، انسجام، وحدت و همدلی و استقلال ملت شریف ایران خیره ماندند و مردم ثابت کردند تا پای جان از نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد. 

 

وی خاطر نشان کرد: فتنه‌گران همواره به دنبال شکست سربلندی ایران بوده‌اندولی ملت ایران فارغ از هرگونه گرایش دینی و سیاسی، همواره برای تحقق آرمان‌های انقلاب ایستادگی کرده‌اند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با بیان اینکه حماسه ۹ دی مشتی محکمی بر دهان فتنه‌گران و یاوه گویان بود  افزود :نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

 

سالاری تاکید کرد:۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و اقدام انقلابی مردم ایران، درس بزرگی برای دشمنان نظام بود و به آنها ثابت کرد که مردم انقلابی این کشور دست از پشتیبانی انقلاب اسلامی برنمی‌دارند و به بیگانگان فرصت خرابکاری نخواهند داد.

 

وی گفت: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه دشمنان از ماهئیت اسلامی بودن انقلاب در هراس هستند اظهار کرد : دشمنان با اقدامات بزدلانه همچون ترور دانشمندان و سردار سلیمانی نمی توانند مانع پیشرفت و توسعه انقلاب و ارزش های آن شوند. 

 

کد خبر 1009385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha