نهم دی ماه برای دشمنان انقلاب اسلامی درس تلخ و عبرت آموزی بود

حجت الاسلام حسینی کیا، گفت: نهم دی ماه برای دشمنان انقلاب اسلامی درس تلخ و عبرت آموزی بود، و به عبارتی بدخواهان نظام اسلامی دریافتند که مردم ایران در هر شرایطی پشتیبان و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  در روز نهم دیماه ملت بصیر و ولایتمدار با عزت و اقتدار به میدان آمدند تا به دنیا ثابت کنند که ملت پای ولایت، انقلاب و ارزشها ایستاده است و سر سوزنی از آرمانهای خود کوتاه نخواهد آمد.

 

وی با باشاره به شرایط کنونی جامعه خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی که ایران با دسیسه ها، تحریم ها و تهدید های مستکبران مواجه است بیش از هر زمان دیگری نیاز به داشتن بصیرت و همدلی است،و به عبارتی مسئولان و مردم باید با وحدت زیر پرچم ولایت قرار بگیرند و منافع ملی را در همه امور مدنظر داشته باشند و اولویت قرار دهند.

 

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: این مردم همان مردمی هستند که از جان و مال خود در جنگ تحمیلی گذشتند امروز هم در این شرایط سخت تحریم های اقتصادی ظالمانه و بحران کرونا و مشکلات معیشتی، ذره ای از آرمانهای امام راحل و منویات مقام معظم رهبری کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

 

حجت الاسلام حسینی کیا، تصریح کرد: یقیناً بهترین مدال افتخار مردم در کلام گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آمده است که فرمودند: مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد. ومردم و خصوصا جوانان ایران مسلما دنیا را مبهوت خود خواهند کرد، .

 

وی در پایان به اشاره به هدف اصلی دشمنان از فتنه ۸۸ ، گفت: هدف اساسی دشمنان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که سرویس های جاسوسی اسرائیل و آمریکا با همکاری اعوان و انصار داخل کشور و سران فتنه‌گر داخلی طراحی شد و خیانت این افراد قابل جبران نیست و نزدیک به چندین ماه کشور را به آشوب کشاندند و خسارات و ضربات فراوانی به نظام جمهوری اسلامی وارد کردند اما با وجود این همه مشکل مردم در ۹ دی حماسه خلق کردند و نقشه آنها را بر هم زدند.

کد خبر 1009392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha