حماسه ۹ دی با بصیرت و ولایت مداری ملت ما رقم خورد

امیر موسوی گفت: حماسه ۹ دی با بصیرت و ولایت مداری ملت ما رقم خورد که به جهان ثابت کرد همواره از ولایت و آرمان های خود در مقابل دشمنان دفاع می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «سید عبدالرحیم موسوی»، امروز (سه شنبه 9 دی) در اولین دوره مسابقات نظامی «جام سپهبدهای اخلاص» به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: ملت ایران با برخورد قاطع با دشمنان، حماسه 9 دی را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این حماسه با بصیرت و ولایت مداری ملت ما رقم خورد که به جهان ثابت کرد همواره از ولایت و آرمان های خود در مقابل دشمنان دفاع می کنیم.

وی اضافه کرد: پیام مسابقات نظامی «جام سپهبد های اخلاص» نیز،  افزایش مهارت‌ها و شایستگی های رزمی سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که همواره برای آمادگی نظامی و دفاعی در تلاش هستند.

امیر موسوی با تشکر از منطقه فارس به عنوان میزبان برندگان نهایی مسابقات نظامی و مهارت شایستگی کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برخورداری از مهارت و شایستگی رزمی برای سربازان، رزمندگان و نظامیان ویژگی مهمی محسوب می شود.

کد خبر 1009404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha