دشمن شناسی و بصیرت درس ۹ دی بود

قاسمی با بیان اینکه دشمن شناسی از درس ها و عبرت های ۹ دی بود گفت: حماسه ۹ دی مشت محکمی بر یاوه گویان و فتنه گران انقلاب و نظام بود.

«سیداکبر قاسمی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ضمن تبریک یوم الله ۹ دی اظهار کرد: مردم فهیم گیلان یک روز جلوتر از دیگر استان ها به صحنه آمدند و در مقابل فتنه های پیچیده داخلی و خارجی ایستادند و بدون شک ۹دی نقطه عطف انقلاب است.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه ۹ دی در امتداد حضور مردم قم در حادثه ۱۹ دی ۵۸ و شکل گیری انقلاب است،‌ گفت : ۹ دی ماه میثاق امت با ولایت است.


قاسمی اذعان کرد: دشمنان اسلام درصدد بودند در فتنه ۸۸ بساط انقلاب اسلامی را برهم ریزند اما با بصیرت و ندای رهبر، فتنه ها خاموش شد و فتنه‌گران به زباله دان تاریخ سپرده شدند.


وی به زمینه ها و عوامل شکل گیری فتنه اشاره و تصریح کرد: تلاش استکبار در براندازی نظام و انقلاب اسلامی در بستر لیبرال و دموکراسی، سو استفاده دشمن در فتنه و عملکرد منفی از جریان قدرت طلب زمینه شکل گیری فتنه ۸۸ را فراهم کرد.‌


قاسمی با اشاره به اینکه ملت ایران به جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ پی بردند و به موقع وارد صحنه شدند افزود: ملت ایران با بصیرت و آگاهی به پیوند فتنه با خارج از مرزها پی بردند و به موقع وارد میدان شدند و حماسه ای دیگر آفریدند.


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به ویژگی های ۹ دی اشاره کرد و اظهارداشت: مردمی بودن، خودجوش بودن، برائت از فتنه گران و دفاع از ارزش ها از ویژگی های ۹ دی بود که مشت محکمی بر یاوه گویان و فتنه گران انقلاب و نظام زد.


قاسمی با بیان اینکه نمایان شدن قدرت ملت ایران از آثار این روز عظیم است تاکید کرد: دشمن شناسی از جمله درس ها و عبرت های این حادثه بزرگ شمرده می شود.‌

کد خبر 1009419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha