اخذ مجوز جذب نیروی جدید در دانشکده علوم پزشکی آبادان

سلمان زاده از اخذ مجوز جذب نیروی جدید در دانشکده علوم پزشکی آبادان با حمایت دکتر مختار نماینده مردم آبادان خبرداد و گفت: در این خصوص نیز معاون محترم وزیر بهداشت دستوراتی را صادر کردند که امید است ظرف مدت یکماه آینده شاهد اجرای این دستورات باشیم.

«شکرالله سلمان زاده» عصر امروز (سه شنبه 9 دی) در حاشیه سفر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و رئیس بنیاد مستضعفان کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به برگزاری نشست مشترک در خصوص رفع مشکلات ساختمان پروژه بیمارستان جدید آیت‌الله طالقانی آبادان اظهار کرد: نشست بسیار خوبی را به منظور رفع تنگناهای موجود برای تکمیل پروژه بیمارستان جدید آیت‌الله طالقانی آبادان برگزار کردیم که در این جلسه در خصوص انشعابات آب، برق و گاز این بیمارستان دستورات اکید صادر شد تا در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه امیدواریم ساخت ساختمان بیمارستان جدید آیت‌الله طالقانی آبادان تا پایان امسال به اتمام برسد افزود: پس از اتمام این ساختمان امید می رود تا در فروردین و اردیبهشت سال آینده بخش های آن تجهیز شود تا شاهد راه‌اندازی بیمارستانی بزرگ در استان خوزستان باشیم.

 

وی با اشاره به بازدید معاون توسعه وزارت بهداشت از پروژه بیمارستان قلب خرمشهر، تصریح کرد: در این خصوص نیز دکتر تقوی‌نژاد دستوراتی را برای تسریع در ساخت این پروژه صادر کرد و پروژه قرار است به صورت مناقصه محدود برگزار شود و بعد از اینکه پیمانکار آن مشخص شد امیدواریم حداکثر تا یک ماه آینده شروع به ساخت شود.

 

سلمان زاده از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه احداث بیمارستان قلب خرمشهر خبر داد و اضافه کرد: امیدوار هستیم تا تیرماه سال آینده ساختمان این بیمارستان نیز تکمیل و سپس وارد فاز تجهیز آن شویم.

 

وی عنوان کرد: با همراهی و تلاش نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک امروز با دکتر تقوی‌نژاد دستورات خوبی را در راستای تجهیز بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار، شهید بهشتی و سایر پروژه ها را اخذ کردیم.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از اخذ مجوز برای جذب نیروی جدید در محدوده فعالیت این دانشکده خبر داد و یاد آور شد: در این خصوص نیز معاون وزیر بهداشت دستوراتی را صادر کرد که امید است ظرف مدت یک ماه آینده شاهد اجرای این دستورات باشیم.

 

کد خبر 1009434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha