تولید جدیدترین تواشیح برای حاج قاسم سلیمانی با مشارکت اساتید عراق و سوریه/تقدیر از استاد آرزم

همزمان با اولین سالگرد سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی از جدیدترین اثر گروه تواشیح محمدرسول الله(ص) برای حاج قاسم سلیمانی با مشارکت اساتید عراق و سوریه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان؛ همزمان با اولین سالگرد سردار شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن کریم به همت شورای عالی قرآنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور قاریان حافظان و اساتید جامعه قرآنی برگزار شد.

:بنابراین گزارش محفل انس با قرآن کریم شورای عالی قرآن به پاس زحمات سردار قاسم سلیمانی و مجاهدت های ایشان بوده است که کمترین مزد آن شهادت است.

در این مراسم گروه تواشیح محمد رسول الله سپاه تهران به اجرای برنامه خود با مضمون شهید سلیمانی پرداختند این کار برای نخستین بار با همکاری موشحین عراقی و سوری در کنار مرقد ائمه اطهار و همکاری تعدادی از گروه‌های تواشیح کرمانی در کنار مرقد شهید سلیمانی به صورت جداگانه ضبط و تولید شده است.

پیش از اجرای دکتر رحیم قربانی سرپرست گروه تواشیح محمد رسول الله صلوات الله علیهم السلام با اشاره به زحمات استاد آرزم آهنگساز این قطعه تواشیح گفت قطعاً بیشترین زحمت بر دوش استاد آرز بوده است که کار آهنگسازی و تنظیم این تواشیح برای یاد و خاطره  شهید قاسم سلیمانی تهیه و تولید شد.در ادامه استاد سید  محسن موسوی بلده  برای لوح تقدیر از استاد آرش آهنگساز گروه تواشیح محمد رسول الله تقدیر کرد.

گروه تواشیح محمد رسول الله از ۱۱ گروه تواشیح برتر شهر تهران تشکیل شده است. این گروه برنامه‌های مختلفی همچون صلوات خاصه امام رضا (ع)، اجرای رباعی از استاد شهریار در زمان تحویل سال، تلاوت آیات قران کریم درباره فصل بهار، دعای تحویل سال، اجرای برنامه برای شهدای قرآنی به زبان فارسی و عربی و همخوانی سوره مبارکه احزاب را در حرم امام رضا (ع) تولید کرده است.

این گروه ۶۳ عضو دارد که با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) علاوه بر اجرای برنامه در صحن‌ها و رواق‌های مختلف بارگاه منور علی بن موسی الرضا (ع) جدیدترین اثر خود با نام " امام دل‌ها " را منتشر کرده است.

کد خبر 1009450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha