۹ دی بیانگر بصیرت مردم و برچیدن بساط فتنه گران بود

حجت الاسلام خوشرو گفت: ۹ دی نشان داد که ایران اسلامی همواره از پشتوانه مردمی برخوردار است و بصیرت مردم مانع از دست اندازی های دشمنان در نظام شد و بساط فتنه گران برچید.

حجت الاسلام « مهدی خوشرو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: انتخابات سال 88 نشانگر حضور با صلابت مردم در دفاع از نظام بود و دشمنان چشم دیدن این حماسه بزرگ را نداشتند و دشمنان مردود اصلی فتنه 88 هستند.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر افزود: استکبارستیزی مهمترین ویژگی ملت ایران است و مردم ما در دوران مختلف این استکبارستیزی را به منصه ظهور رساندند و نهم دی ماه اوج دوباره این استکبارستیزی بود.

 

وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی حماسه نهم دی ماه هستند؛ خاطر نشان کرد: بسیاری از خواص در سال ۸۸ مردود شدند و مردم همچون همیبشه با بصیرت خود ماندگاری انقلاب و نظام را بیمه کردند.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: 9 دی نشان داد که ایران اسلامی همواره از پشتوانه مردمی برخوردار است و بصیرت مردم مانع از دست اندازی های دشمنان در نظام می شود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر افزود: دشمنان با ایجاد فتنه 88 در تلاش بودند تا امت را به گمراهی و ضلالت بکشانند که بصیرت مردم مانع از این گمراهی شد.

 

وی یادآور شد:  نهم دی ماه برگ زرینی دیگر از دفتر پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیوند امت با امام بوده است و بصیرت، آگاهی و هوشیاری ملت بزرگ ایران، بساط فتنه‌گران را جمع کرد.

 

کد خبر 1009515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha